سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اقامت چند هزارنفری فرهنگیان در محل اسکان فرهنگیان در استان زنجان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
27 تیر
اقامت چند هزارنفری فرهنگیان در محل اسکان فرهنگیان در استان زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:از ۲۵ خردادماه تاکنون بیش از ۳ هزار و ۲۱۷ خانواده فرهنگی به تعداد ۱۱ هزار و ۵۸۲ نفر و ۲۰ هزار و ۵۹۲ نفر روز درمحل اسکان فرهنگیان زنجان اقامت کردند.

 مریم رشتچی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر، به اسکان فرهنگیان در تابستان سال جاری در استان اشاره کرد و افزود: تابستان امسال ۵۰ مدرسه با ۴۳۹ کلاس درس الف و ویژه برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته‌شده است.

وی به خدمات ارائه‌شده به فرهنگیان اشاره کرد و گفت: در این راستا خدمات در دو درجه ویژه و الف ارائه شده که در درجه الف تختخواب وجود ندارد، ولی در درجه ویژه تختخواب وجود دارد . همچنین مدارس گروه الف دارای اتاق‌های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک‌کننده، یخچال و تلویزیون بوده و حمام و آشپزخانه در دو درجه به‌صورت مشترک است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از ۲۵ خردادماه تاکنون بیش از ۳ هزار و ۲۱۷ خانواده فرهنگی به تعداد ۱۱ هزار و ۵۸۲ نفر و ۲۰ هزار و ۵۹۲ نفر روز در محل اسکان فرهنگیان زنجان اقامت کردند.

رشتچی از کاهش چشمگیر اسکان فرهنگیان در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه سفرها کاهش چشمگیری داشته است.

وی ابراز کرد: خوشبختانه خدمات ارائه شدن در محل اسکان فرهنگیان زنجان خوب است ولی استقبال فرهنگیان در استان زنجان نسبت به سال گذشته خوب نیست.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان تصریح کرد: در سال‌های گذشته رضایت مسافرین از ارائه خدمات به فرهنگیان در استان بسیار خوب بوده است.


 

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: اسکان فرهنگیان, اموزش و پرورش
منبع خبرهاربی نیوز
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی