سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

مشاور سازمان سنجش مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی ، گفت: کارنامه اولیه داوطلبان کنکور بر روی سایت سازمان سنجش است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تا ساعت 24 روز شنبه‌ 20 مرداد ماه فرصت دارند تا برای انتخاب رشته اقدام کنند. 

وی ادامه داد: تا 8 صبح امروز پنج‌شنبه 18 مرداد ماه تعداد 107 هزار و 941 نفر از داوطلبان مجاز برای انتخاب رشته خود اقدام کردند. 

توکلی گفت: داوطلبان باید برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده دفترچه راهنما را به طور کامل و دقیق مطالعه کنند و پس از ان رشته‌های مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند. 

وی اظهار داشت: همچنین سامانه انتخاب رشته مجازی برای داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده است و داوطلبان می‌توانند با پرداخت اعتباری 6 هزار تومان از این سامانه برای مشاوره انتخاب رشته مشاوره کنند. 

به گفته وی افرادی که در کنکور ثبت‌نام کرده بودند ولی نتوانسته بودند در جلسه حاضر شوند و  افرادی که حتی ثبت‌نام هم نکرده بودند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش رشته‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی را (بدون آزمون) انتخاب کنند. 

انتهای پیام/

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی