سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ایجاد امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی با آزمون آزاد

دسته بندي: کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار مقطع کارشناسی ( کنکور سراسری)
2 شهریور
ایجاد امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی با آزمون آزاد
 با توجه به درخواست برخی از داوطلبان و در راستای تکریم ارباب رجوع، امکان اصلاح و انتخاب رشته مجدد در رشته‌های "با آزمون" سراسری دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

 داوطلبانی که به هر دلیلی در انتخاب رشته اولیه خود، رشته/ محل‌های مورد نظر و یا سهمیه خود را در سایت معاونت سنجش و پذیرش به درستی ثبت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته مجدد خود اقدام کنند.

 

علوی فاضل با توصیه به داوطلبان گفت: لازم است داوطلبان در مراحل انتخاب رشته خود دقت لازم را به خرج دهند اما اگر به هر دلیلی در انتخاب رشته خود دچار اشتباه شدند می‌توانند دوباره و یا حتی در صورت اشتباه مکرر امکان انتخاب رشته‌های بعدی نیز وجود دارد.

 

وی افزود: داوطلبان در نظر داشته باشند که انتخاب رشته آنها فقط در مجموعه‌ای که در آزمون سراسری سال 93 شرکت کرده‌اند امکان پذیر است، لذا انتخاب رشته‌های مجدد فقط در همان مجموعه‌ای که آزمون داده شده است امکان پذیر است. متقاضیان در نظر داشته باشند برای معاونت سنجش و پذیرش آخرین انتخاب رشته آنها ملاک قرار خواهد گرفت و ثبت نامهای قبلی عملاً منتفی خواهد شد.

 

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: مهلت انتخاب رشته‌های با آزمون تا ساعت 20:00 روز سه شنبه مورخ 4/6/93 به پایان خواهد رسید لذا بهتر است داوطلبان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

تگ هاي مطلب: انتخاب رشته دانشگاه آزاد, انتخاب رشته کنکور آزاد, ویرایش انتخاب رشته کنکور آزاد 93, اصلاح کدهای انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
تاريخ انقضاء:4 شهریور 93
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی