سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

سه شنبه؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دوره های با آزمون دانشگاه آزاد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه آزاد اسلامی
3 شهریور

بر اساس اطلاعات گروه علمی و دانشگاهی به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، امیر رضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: آخرین مهلت انتخاب رشته دوره‌ های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا ششم شهریورماه است و همچنین امکان ویرایش رشته محل‌ها نیز تا پایان مهلت اعلام شده فراهم شده است.

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، ۱۰۰ کدرشته‌محل را انتخاب کنند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: انتخاب داوطلبان در این دوره بر مبنای نمره کل کنکور سراسری سال ۹۷ است و در این دوره برای مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری حرفه‌ای پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

شاهانی اظهار داشت: داوطلبان ابتدا از وجود رشته‌ محل موردعلاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت هزینه دوره مربوطه کنند.

وی عنوان کرد: داوطلبان می‌توانند با کد ملی به‌عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (کد هفت‌رقمی) که در انتهای کارنامه سازمان سنجش درج شده است به‌ عنوان رمز عبور، وارد سامانه شوند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: داوطلبانی که رشته‌ محل موردنظر خود را در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی‌کنند، توجه داشته باشند پذیرش بخش اعظم رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی است که درصورت تمایل با مراجعه به سامانه این مرکز نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

پایان/ 

تگ هاي مطلب: استخدام کاردانی
منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی