سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

امکان انتخاب تمام گروه‌های آزمایشی برای داوطلبان دوره‌های کارشناسی و کاردانی

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار مقطع کارشناسی ( کنکور سراسری)
5 شهریور

بر اساس اطلاعات گروه علمی و دانشگاهی ، ویرایش و امکان انتخاب رشته در همه گروه های آزمایشی در دوره های کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته سوابق تحصیلی برای هر داوطلب  از فردا سه شنبه 6 شهریور فراهم می گردد.

داوطلبان می توانند نسبت به ویرایش رشته/ محلها اقدام کنند. همچنین داوطلبان در صورت تمایل می ­توانند در سایر گروههای آزمایشی نیز ثبت نام کنند و در این حالت برای هر کدام از گروه‌ ها، یک حق ثبت‌ نام دریافت می گردد ولی برای هر گروه می‌توانند 20 انتخاب داشته باشند.

داوطلبان برای انتخاب رشته از گروه های آزمایشی دیگر می توانند با شناسه کاربری و کلمه عبور ارائه شده از سیستم که با آن ثبت نام کردند وارد سامانه شوند ، منو سمت راست گزینه اضافه کردن گروه آزمایشی را انتخاب کنند و سپس گروهی که مورد نظرشان است را انتخاب کنند و از منو سمت راست گزینه تغییر گروه آموزشی را انتخاب کنند و گروه مورد نظرشان را تغییر دهند و از همان منو سمت راست ثبت رشته را انتخاب و اقدام به پرداخت هزینه و سپس انتخاب رشته در گروه جدید کنند.

پایان/

تگ هاي مطلب: استخدام کاردانی
منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی