سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث تا 30 مهرماه

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
17 مهر

هادی حجت معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی با اشاره به اطلاعیه اخیر سازمان سنجش نسبت به آغاز زمان تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی گفت: داوطلبان علاقه‌مند اعم از کسانی که در آزمون سراسری سال 97 ثبت‌نام کرده اند یا نکرده باشند، می‌توانند از روز چهاردهم تا سی ام مهرماه سال جاری با مراجعه به سامانه ثبت‌نام موجود در سایت دانشگاه قرآن و حدیث نسبت به ثبت‌نام در رشته‌های این دانشگاه اقدام کنند.
وی عنوان کرد: رشته‌های این دانشگاه برای تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی، سه رشته علوم قرآن حدیث، فقه و حقوق اسلامی و روانشناسی است که این دوره‌ها به صورت مجازی و نیز حضوری در شهر تهران (شعبه شهر ری) پذیرش دانشجو دارد. همچنین همین سه رشته به صورت مجازی نیز برگزار می گردد.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اعلام شرایط پذیرش گفت: متقاضی شرکت در تکمیل ظرفیت باید دارای مدرک دیپلم نظام قدیم یا پیش دانشگاهی یا کاردانی باشد.
وی ادامه داد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی این دانشگاه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی www.qhu.ac.ir مراجعه کنند.
حجت تصریح کرد: در سال تحصیلی 98ـ97 از مجموع 771 نفر پذیرفته شده در سه مقطع، 98 نفر از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه جذب شدند و از تسهیلاتی مانند تحصیل رایگان یا تخفیف ویژه طلاب بهره‌مند شدند.
پایان/

تگ هاي مطلب: استخدام کاردانی, استخدام دیپلم در تهران, استخدام در تهران
منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی