سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

شرایط ثبت نام در رشته های بدون آزمون ارشد دانشگاه آزاد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کارشناسی ارشد
17 آذر
دانشگاه آزاد اسلامی جزییات کامل ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون خود را اعلام کرد.

دکتر علوی گفت: متقاضیان علاقه مند به تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد بدون آزمون باید در همان رشته مقطع کارشناسی خود ثبت نام کنند.

 

وی همچنین افزود:فقط دانشجویانی می توانند برای ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد ثبت نام کنند که فارغ التحصل این دانشگاه در یکی از سال های 91، 92 و یا 93 باشند. لازم به ذکر است که برای این دوره ها نیز داوطلبان می توانند تا حداکثر 100 انتخاب انجام دهند.

 

معاون سنجش دانشگاه آزاد اسلامی در مورد سایر شرایط ثبت نام گفت: اول این که معدل متقاضی نبیاد کتر از 17 باشد و در مقطع کارشناسی شان فاقد دروس معادلسازی باشند، به عبارت دیگر دارای دروس تطبیقی بین دو دانشگاه نباشند. دوم آنکه برای دوره های کارشناسی پیوسته حداکثر در 8 ترم و برای فارغ التحصلان ناپیوسته تا سقف 4 ترم موفق به اخذ مدرک شده باشند. 

 

علوی فاضل در پایان یادآور شد: ثبت نام در دوره بدون آزمون، امکان ثبت در دوره های با آزمون را از داوطلب سلب نخواهد کرد. لذا واجدین شرایط می توانند در هر دو دوره ثبت نام کنند. ضمناً مدرک فارغ التحصیلان دوره های بدون آزمون هیچ تفاوتی با دوره با آزمون ندارد.


تگ هاي مطلب: ارشد بدون آزمون, اخبار کنکور, ارشد دانشگاه آزاد 94, ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد, نحوه ثبت نام ارشد بدون آزمون
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی