سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

اعلام زمان ثبت نام و برگزاری کنکور ارشد 98

دسته بندي: کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کارشناسی ارشد
13 آذر
اعلام زمان ثبت نام و برگزاری کنکور ارشد 98

سازمان سنجش اعلام کرد: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 98 برای کلیه دانشگاه‌ها دولتی و غیرانتفاعی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از جمعه شانزدهم آذر 97 آغاز می گردد و تا یکشنبه ۲۵ام ادامه دارد.

وی ادامه داد: هر یک از داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید واجد شرایط اختصاصی و عمومی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناس ارشد ناپیوسته سال ۹۸ که همزمان با شروع ثبت نام در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، باشند.

توکلی خاطرنشان کرد: بر اساس ضوابط هر یک از داوطلبان می توانند طبق ضوابط در دو کد رشته امتحانی (اصلی و شناور) از رشته های امتحانی مندرج در دفترچه راهنما شرکت کنند.

وی گفت: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ و اولین مرحله بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه ۵ و جمعه ۶ اردیبهشت ماه ۹۸ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از روز دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان برای پرینت کارت و برگه راهنما از ۲ تا ۴ اردیبهشت ماه ۹۸ باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی گفت: برای داوطلبانی که متقاضی دو کد رشته امتحانی هستند دو کارت شرکت در آزمون صادر می می گردد.

توکلی ادامه داد: شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ و بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور  فردا ۱۱ آذرماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می گردد. 

تگ هاي مطلب: زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی ارشد 98, سازمان سنجش, sanjesh.org, زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد
منبع خبرخبرگزاری مهر
تاريخ انقضاء:25 آذر 97
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی