سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تعیین تکلیف وضعیت استخدامی ۸۹۴ همکار علمی در دانشگاه پیام نور

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه پیام نور
14 آذر

به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد رضا زمانی،  ساماندهی نیروی انسانی را یکی از مهم ترین سیاست های دانشگاه عنوان کرد و در تشریح جزئیات وضعیت رسیدگی به پرونده تبدیل وضعیت کارکنان علمی گفت:  از مجموع ۸۹۴ پرونده متقاضی عضویت هیات علمی دانشگاه پیام نور، پیمانی شدن ۴۱۲ پرونده مورد موافقت قرار داده شده و احکام بخش زیادی از آنها صادر شده و بقیه نیز در حال صدور است.

وی با عنوان اینکه از این تعداد، ۳۶۲ متقاضی دیگر نیز موفق به کسب تاییدیه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه برای دریافت حکم پیمانی شده اند، گفت: مجوز لازم برای این تعداد از هیات امنای دانشگاه اخذ شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه ۲۴ نفر از همکاران علمی پیش از این استعفا داده و ۲۸ پرونده نیز در حال اخذ صلاحیت عمومی هستند، تصریح کرد: ۶۸ پرونده دیگر نیز با توجه به مجوز هیات امنا به دلیل لزوم ارتقای وضعیت آموزشی و پژوهشی، برای تکمیل پرونده فرصت داده شده است.

وی ابراز امیدواری کرد : چنانچه کارکنان علمی در مهلت مقرر بتوانند شرایط آموزشی و پژوهشی را احراز کنند، در اولین فرصت به عنوان عضو هیات علمی پیمانی ادامه خدمت خواهند داد.

وی گفت: خوشبختانه طی جلسات متعدد از ابتدای سال تاکنون، تمامی ۸۹۴ همکار علمی تعیین تکلیف شده اند و هم اکنون مشکلی به نام پیمانی مشروط و یا دستیار علمی که تعیین تکلیف نشده باشند، در دانشگاه پیام نور وجود ندارد.

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی