سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

۲۹ آذر آخرین مهلت نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
27 آذر

، مهلت ثبت، بررسی و ویرایش در سامانه انتقال و میهمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تمدید شده است و دانشجویان از ۲۱ آذر تا ۲۹ آذر این امکان را دارند که با ورود به سامانه نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

تمدید این مهلت به دلیل درخواست‌های متعدد دانشگاه ها مبنی بر عدم ثبت اطلاعات و مستندات در سامانه انتقال و میهمانی، سامانه های انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی صورت گرفته است.

سامانه تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۲۹ آذر فعال خواهد بود.

همچنین به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است ضمن اطلاع رسانی دقیق به دانشجویان نسبت به ثبت، بررسی، ویرایش، اعمال تغییرات توسط دانشجو و دانشگاه های مبدا و مقصد اقدام لازم را به عمل آورده و در مهلت تعیین شده در خصوص تمامی مکاتبات پیشین دانشجویان و دانشگاه های مربوطه اقدام کنند.

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان (به جز دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) و دستیاری) دانشگاه‏ های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۸- ۹۷ از ۲۰ آبان آغاز شده بود و دانشجویان تا ۱۰ آذرماه ۹۷ فرصت داشتند درخواست میهمانی و یا نقل و انتقال خود را در دانشگاه مبداء ثبت کنند.

ثبت نام تنها به صورت اینترنتی انجام می گیرد و دانشجویان باید پس از مطالعه و آگاهی از شرایط میهمانی و انتقال و آماده کردن اطلاعات مورد نیاز و اسکن مدارک جهت ثبت درخواست انتقالی خود اقدام کنند.

نتیجه نهایی توسط دانشگاه مقصد در بازه زمانی ۲۴ دی تا ۸ بهمن ۹۷ اعلام می گردد.

همچنین تاکنون دانشگاه های علوم پزشکی ارومیه، اصفهان، بابل، تبریز، شهرکرد، زابل، کرمان و ایران اعلام کرده اند که برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ امکان پذیرش دانشجوی میهمان و انتقالی را ندارند و هر یک شرایط خاص خود را اعلام کرده اند. 

تگ هاي مطلب: استخدام اصفهان, استخدام تبریز
منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی