سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

زمان برگزاری رم تابستان دانشگاه آزاد + سایر جزییات

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه آزاد اسلامی
30 فروردین
رییس مرکز امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد از شروع ترم تابستان از اول تیرماه خبر داد و گفت: تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به برگزاری ترم آموزشی در فصل تابستان هستند.

رسول میرزایی، با بیان اینکه سال گذشته تنها واحدهای جامع و بزرگ ملزم به برگزاری ترم تابستان بودند، افزود: برگزاری ترم تابستان شامل تمامی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتراست.

میرزایی خاطر نشان کرد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی تمامی تلاش خود را برای برگزاری ترم تابستان برای دانشجویان به کار میبرند تا فرصتی برای دانشجویان ایجاد شود که بدون دغدغه در کنار خانواده های خود به تحصیل بپردازند.

وی درباره تعداد واحدهای درسی قابل ارائه در دوره تابستان گفت: برای دوره های کاردانی و کارشناسی حداکثر 10 واحد و برای دوره کارشناسی ارشد تا 6 واحد و دکترا تا 4 واحد، ارائه می شود.

مدیر کل امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی که با اخذ 12 واحد درسی در دوره تابستان دانش آموخته می شوند و همچنین دانشجویان دارای معدل بالاتر از 17 می توانند در این دوره تا 12 واحد درسی اخذ نمایند.

وی درباره میزان شهریه دوره تابستان گفت: شهریه ثابت دوره تابستان در ازای اخذ 6 واحد درسی و کمتر، نصف شهریه ثابت و در صورت اخذ بیش از 6 واحد تا حداکثر 12 واحد، دوسوم شهریه ثابت به همراه شهریه واحدهای انتخابی لحاظ می شود.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، میرزایی در پایان در مورد طول دوره ترم تابستان نیز گفت: مدت دوره تابستان بدون احتساب زمان ثبت نام، امتحانات و اعلام نمرات امتحانی، 8 هفته است.

تگ هاي مطلب: ترم تابستان, دانشگاه آزاد, زمان آغاز ترم تابستان, زمان آغاز کلاس دانشگاهها, تعداد واحد ها در ترم تابستان, شهریه ترم تابستان
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی