سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آموزش مهارتی دانشجویان پیام نور برای ورود به بازار کار کلید خورد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
15 دی

، امروز پانزدهم دی تفاهم نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه پیام نور امروز با حضور سلیمان پاک سرشت رئیس این سازمان و معاون وزیر کار و همچنین محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در محل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف توانمند سازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه پیام نور، فراهم سازی بسترهای اشتغال دانش آموختگان متناسب با نیاز بازار کار و همچنین امکان سنجی آموزشی متناسب با استانداردهای آموزش شغلی و شایستگی به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه سازمان آموزش و فنی و حرفه ای کشور دوره های آموزشی تخصصی برای الگوهای مختلف آموزشی از جمله تولید، بازاریابی، فروش، کارآفرینی و آمادگی شغلی برای دانشجویان این دانشگاه برگزار می نماید.

همچنین انجام ارزشیابی پایان دوره  دانشجویان وصدور گواهینامه های بین المللی مطابق ضوابط و مقررات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از دیگر تعهدات این سازمان در این تفاهم نامه است.

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه پیام نور، کلیه دانشجویان معرفی شده دانشگاه در مراکز دولتی و غیردولتی سازمان فنی و حرفه ای مبادرت به طی دوره آموزشی می کنند؛ علاوه بر این همکاری در اجرای دوره های کارورزی و کارآموزی دانشجویان و همچنین همکاری در برگزاری دوره های مهارتی بین المللی برای دانشجویان مراکز بین المللی دانشگاه از جمله تعهدات سازمان فنی و حرفه ای در قبال دانشگاه پیام نور خواهد بود.

براساس تفاهم نامه مذکور همچنین دانشگاه پیام نور در تدوین استانداردهای شغلی و مرتبط سازی استانداردهای آموزشی و شغلی موجود برای رشته های مختلف با این سازمان همکاری می کنند.

تگ هاي مطلب: استخدام بازاریاب
منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی