سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

مشاور سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی اظهار کرد: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ دکترای سال 98 تمام داوطلبان‌ از روز سه‌شنبه 30 بهمن 97 برای مشاهده و پرینت روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تمام داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌ و نام‌خانوادگی، کد‌ملی و تاریخ تولد) یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

شیوه رفع نقص موجود در کارت آزمون

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون تمام داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنها در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون باید براساس توضیحات بند "د" اطلاعیه اقدام و در صورت نیاز صبح از ساعت 8:30 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 14 تا 17 یکی از روزهای چهارشنبه اول سفند یا پنج‌شنبه دوم اسفند 97 به حوزه‌های رفع نقص مراجعه کنند.

آزمون دکتری 98؛ سوم اسفند 97 برگزار می‌شود

وی بیان کرد: آزمون ورودی دوره دکتری سال 1398 از ساعت8 صبح روز جمعه مورخ سوم اسفند 97 در 58 شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد، نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.

توکلی در پایان گفت:‌ نتایج اولیه آزمون بصورت کارنامه در هفته آخر فروردین ماه سال 1398 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

پایان/

تگ هاي مطلب: کنکور دکتری 98
منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی