سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

بسیج دانشگاههای تهران نمایشگاه دختران خیابان انقلاب برگزار می کند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
27 بهمن

، معاونت هنر و رسانه بسیج دانشگاه های تهران بزرگ با همکاری یک گروه فرهنگی هنری، نمایشگاه دختران خیابان انقلاب را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مقارن با سالروز تولد سرور زنان عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار می نماید.

محمد بخشی زاده نمایشگاه گردان این نمایشگاه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ نگاه به ارزش معنوی و حقیقی هنر تغییر یافت و تا کنون چندین نسل از هنرمندان ارزشی پا به عرصه فعالیت حرفه ای نهاده اند.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه سنگین دشمن در راستای شبیخون فرهنگی به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدف قرار گرفتن بانوان به عنوان ارکان تاثیرگذار جامعه و با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص نگاه ویژه به مقوله فرهنگ سازی از طریق اهتمام به هنر به عنوان ابزاری تاثیرگذار و قدرتمند در جنگ نرم، و با توجه به سبقه بسیار خوب و ضریب نفوذ بالای سازمان بسیج دانشجویی در بین دانشگاهیان و جوانان فراخوان نمایشگاهی با عنوان «دختران خیابان انقلاب» در دیماه ۹۷ منتشر و از تمامی بانوان هنرمند در سه رشته خوشنویسی، نقاشیخط و نقاشی دعوت به عمل آمد تا تصویر آثار خود به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کنند.

به گفته مدیر گروه فرهنگی هنری مذکور،   آیات، روایات، احادیث، اسامی، القاب، اشعار و… با محوریت حضرت فاطمه(س)، گرامیداشت مقام زن، عفاف و حجاب و دستاوردهای بانوان در چهل سالگی انقلاب اسلامی از جمله موضوعاتی هستند که هنرمندان باید حول محور آن به تولید اثر بپردازند.

 بخشی زاده در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: به تصویر کشیدن تاثیرات انس با سیره زندگی حضرت زهرا(س) در خلق آثار فاخر هنری، نمایش جزئی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در تربیت هنرمندان متعهد، ارج نهادن به شخصیت زن با تاکید بر تقاوت آزادی و برهنگی، شناساندن ظرفیتهای فراموش شده هنر ایرانی- اسلامی در بین هنرمندان، ترویج هنر والای اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی، را می توان اهداف اصلی این نمایشگاه دانست.

وی در خصوص استقبال هنرمندان از این نمایشگاه ارزشی اعلام کرد: پس از انتشار فراخوان با استقبال بسیار خوب هنرمندان ارزشی روبرو شدیم و بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شده است و هم اکنون کار داوری این آثار در حال برگزاری است و تا ۳۰ بهمن نتایج به طور کامل اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش، این نمایشگاه دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ مصادف با شب میلاد حضرت فاطمه (س) افتتاح می گردد و تا ۱۱ اسفند ۹۷ ادامه خواهد داشت

تگ هاي مطلب: استخدام نقاش
منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی