سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت اختلال آگورافوبیا چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
7 تیر

 

شامل 48 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه 

فرد مبتلا به آگروفوبیا میترسد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کند ، می ترسد در فضاهای باز یا بسته بایستد و یا حتی می ترسد در صف و جمعیت شلوغ شرکت کند . اضطراب این افراد موجب ترس شده و باعث می شود بهنگام گیر کردن در این موقیعت ها هیچ راهی برای فرار پیدا نکنند . در بیشتر افراد مبتلا به این بیماری ، پس از تجربه یک یا چندین حملات ترسناک ،  باعث ترس مجدد آنها از سایر حملات می شود .

شرح بیماری

آگروفوبیا ( ترس از حضور در مکانهای شلوغ) نوعی اختلال اضطرابی است که فرد بیمار می ترسد در مکان ها و یا موقعیت هایی که ممکن است باعث وحشت شود ، گیر بیافتد .

 فرد  مبتلا به آگروفوبیا میترسد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کند ، می ترسد در فضاهای باز یا بسته بایستد و یا حتی می ترسد در صف و جمعیت شلوغ شرکت کند .

اضطراب این افراد موجب ترس شده و باعث می شود بهنگام گیر کردن در این موقیعت ها هیچ راهی برای فرار پیدا نکنند . در بیشتر افراد مبتلا به این بیماری ، پس از تجربه یک یا چندین حملات ترسناک ،  باعث ترس مجدد آنها از سایر حملات می شود .

افراد مبتلا به آگروفوبیا اغلب در مکان عمومی کمتر احساس امنیت می کنند ، به ویژه اگر آن جمع شلوغ باشد  . این افراد بهنگام شرکت در مکان های عمومی ممکن است نیاز داشته باشند فردی همراشان باشد مانند یک دوست یا فامیل . ترس می تواند انقدر سخت باشد که فرد حتی قادر به ترک خانه را نداشته باشد .

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

شرح بیماری

نشانه ها

اختلال پانیک و ترس از حضور در مکانهای شلوغ

زمان مناسب مراجعه به پزشک

علل

عوامل تشدید

پیامدهای مورد نظر

آمادگی برای ملاقات پزشک

آزمایشات و تشخیص بیماری

درمان و دارو

روان درمانی

داروها

داروهای جایگزین

پیشگیری

همراهی و حمایت

پایان

 

عنوان : اختلال آگورافوبیا چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.23 مگابایت

تعداد صفحات : 48 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:48
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی