سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت نام وام ازدواج 30 میلیونی کی شروع می شود؟

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
30 بهمن
ثبت نام وام ازدواج 30 میلیونی کی شروع می شود؟
پس از تصویب افزایش وام ازدواج به 30 میلیون تومان برای سال 98 در کمیسیون تلفیق این سوال برای بسیاری پیش آمده که چه زمانی ثبت نام وام 30 میلیون تومانی ازدواج آغاز می شود و از کی این وام به زوج های جوان پرداخت می گردد؟
آخرین خبری که همین امروز منتشر گردید زهرا سعیدی مبارکه عضو فراکسیون زنان مجلس در گفتگو با خبرگزاری موج در خصوص افزایش مبلغ وام ازدواج سال 98 اعلام کرد: "هنوز در این مورد زمان دقیقی مشخص نشده و اجرای این طرح مشروط به این است که در ابتدا در صحن تصویب و محل تامین این بودجه معلوم شود و مسئله اجرای این طرح که با دولت است."
وی در این گفتگو اعلام کرد هنوز ابهاماتی در خصوص افزایش وام ازدواج وجود دارد و این موضوع قطعی نشده است. اما از آنجایی که یکی از مهمترین اولویت های نمایندگان مجلس بحث ازدواج جوانان است به احتمال بسیار زیاد این موضوع در صحن علنی رای خواهد آورد و ما بقی به عهده دولت است که چگونه آن را اجرا کند. جهت مشاهده متن کامل این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
با توجه صحبت های این نماینده مجلس و سایر اخبار به دست آمده هنوز زمان دقیق آغاز ثبت نام و پرداخت وام ازدواج 30 تومانی مشخص نیست.
 
اما سال گذشته پس از اعلام رییس جمهور مبنی بر افزایش وام ازدواج در 19 دی ماه 97 قرار بود از همان روز بعد پرداخت وام 15 میلیون تومانی آغاز شود اما این اتفاقات نیفتاد و سر انجام از 14 ام فروردین ماه سامانه بانک مرکزی ثبت نام وام ازدواج 15 میلیون تومانی را آغاز کرد.
 
با توجه به تجارب سال های گذشته به احتمال زیاد برای وام ازدواج سال 98 نیز همین اتفاق رخ خواهد داد و از اواسط فروردین ماه سایت برای ثبت نام وام ازدواج 30 ملیونی باز خواهد شد.
 

تگ هاي مطلب: افزایش وام ازدواج, مبلغ وام ازدواج, وام ازدواج سال 98, وام ازدواج 30 میلیون تومانی
منبع خبرسایت کندو
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی