سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

استاندار مرکزی تأکید کرد : رفع مشکلات محرومان با همدلی میان ارگان‌ها

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
30 بهمن
استاندار مرکزی تأکید کرد : رفع مشکلات محرومان با همدلی میان ارگان‌ها
استاندار مرکزی گفت: در شرایط کنونی اقتصادی کشور باید با انسجام و همدلی میان ارگان‌ها به‌ویژه کمیته امداد، بهزیستی و استانداری با یک برنامه‌ریزی دقیق، قدم‌های مؤثری در راستای رفع و کاهش مشکلات محرومان و نیازمندان برداریم.
رفع مشکلات محرومان با همدلی میان ارگان‌ها
 سید علی آقازاده صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: با توجه به افزایش اختیارات به استانداران امید است بتوان گام‌های مثبتی در راستای افزایش اعتبارات به آموزش و پرورش در استان و شهرستان‌ها برداشت.
وی ضمن تقدیر از مساعدت و مشارکت خیرین در تمامی عرصه‌ها گفت: باید خیرین را بیشتر تقویت و مورد توجه قرار دهیم چراکه خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد به عنوان بازوان اصلی دولت با حضور پررنگ خود در تمامی حوزه‌ها در کشور، بسیاری از مشکلات را مرتفع کرده‌اند.
نماینده عالی دولت در استان مرکزی با بیان اینکه نشست‌های آموزش و پرورش استان به‌رغم تمام کمبودها از کیفیت مناسبی برخوردار است افزود: در نشست آتی این شورا، مباحث مربوط به بزرگداشت مقام معلم و همچنین در آستانه سال جدید با یک بسیج همگانی می‌طلبد تصمیمات مناسبی به منظور یاری‌رساندن به خانواده‌ها و دانش‌آموزان بی‌بضاعت اتخاذ کرد.
استاندار مرکزی تأکید کرد: در شرایط کنونی اقتصادی کشور باید با انسجام و همدلی میان ارگان‌ها به‌ویژه کمیته امداد، بهزیستی و استانداری با یک برنامه‌ریزی دقیق، قدم‌های مؤثری در راستای رفع و کاهش مشکلات محرومان و نیازمندان برداریم.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در این اقدام خداپسندانه بدون شک می‌توان از ظرفیت خیرین، سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز بهره‌مند شد و اطلاع‌رسانی از سوی رسانه ملی و مطبوعات نیز می‌تواند نتایج مطلوب‌تری را حاصل کند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استاندار مرکزی, سید علی آقازاده, شورای اموزش و پرورش استان مرکزی
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی