سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

، ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون و دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه ها و رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان با توجه به فرصت تمدید شده می توانند تا دوشنبه ۶ اسفند در این آزمون ثبت نام کنند.

داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۶ اسفند ۹۷ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

دانش آموزان شاخه نظری نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ (علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر) که مدرک دیپلم خود را تا تاریخ ۳۱ مرداد ۹۸ دریافت می‌کنند مشمول تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ طبق ضوابط خواهند شد.

لاکن آن دسته از دانش آموزان شاخه نظری نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ که مدرک دیپلم خود را تا تاریخ ۳۱ مرداد ۹۸ دریافت نکنند، چنانچه موفق به دریافت مدرک دیپلم خود تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ شوند منعی برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور ندارند ولی سوابق تحصیلی برای آنان اعمال نخواهد شد.

دانش‌آموزان فنی‌وحرفه‌ای یا کار و دانش نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند نیز می‌توانند براساس مصوبه دوازدهمین و پانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تاریخ های ۱۷ تیر ۹۷ و ۸ دی ۹۷ در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام کنند.

این داوطلبان لازم است از جدول گروه‌بندی عناوین دیپلم‌ها (جدول شماره ۱۰ مندرج در صفحه ۶۳ دفترچه راهنمای ثبت‌نام) کدهای دیپلم ۲۱ (برای دانش آموزان فنی و حرفه‌ای) و ۲۲ (برای دانش آموزان کارودانش) را در تقاضانامه ثبت‌نامی خود درج کنند. داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی نخواهند بود.

مهر، آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳و ۱۴ تیرماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می گردد.

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی