سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

وزیر آموزش و پرورش گام موثری در مبارزه با تبعیض آموزشی برنداشته است

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
27 اسفند
وزیر آموزش و پرورش گام موثری در مبارزه با تبعیض آموزشی برنداشته است
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه آموزش و پرورش گام موثری در مبارزه با تبعیض آموزشی برنداشته است، گفت: مبارزه با مافیای کنکور شعارگونه است.
وزیر آموزش و پرورش گام موثری در مبارزه با تبعیض آموزشی برنداشته است
 بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در در تذکر شفاهی صحن علنی ضمن تبریک نوروز باستانی، گفت: امیدوارم همه مسئولان در راستای سالی بهتر برای مردم و کشور تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: اگر آقای بطحایی امکان برآورده کردن مطالبات به حق فرهنگیان بازنشسته و شاغل را نداشت حداقل باید به حرمت این قشر زحمتکش در فصل بررسی بودجه 98 حضور پررنگ تری داشت در حالی که این امر محقق نشد.
وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شعار نخست شما مبارزه با مافیای کنکور با گردش مالی 8 هزار میلیارد تومانی و رانت موجود در کتب کمک درسی و قاچاق بیش از 130 میلیون کتاب بود که متاسفانه در این مبارزه تنها شاهد مبارزه شعارگونه شما بودیم.
سخنگوی کمیسیون اصل 90 با بیان اینکه آموزش و پرورش گام موثری در مبارزه با تبعیض آموزشی برنداشته است، اظهار کرد: طرح سازمان نظام معلمی که مطالبه تمامی فرهنگیان است در دوره پیش از بطحایی مطرح شد، این طرح می تواند با افزایش مشارکت فرهنگیان در اداره وزارتخانه به استقلال آن کمک کند در نتیجه بخش زیادی از مشکلات این وزارتخانه حل می شود اما متاسفانه در دوران صدارت شما این طرح مسکوت ماند.
پارسایی ادامه داد: برای اداره صندوق ذخیره فرهنگیان که سهام گذار اصلی آن این قشر فرهیخته و زحمتکش است انتخاباتی برگزار شد اما ظاهرا این انتخابات جنبه شعار داشته و لازم است وزیر آموزش و پرورش درباره صندوق ذخیره ارزی توضیحات کاملی به مجلس ارائه دهد.
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: نیاز است در این زمینه مجلس و نهادهای نظارتی ورود بیشتری داشته باشند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وزیر آموزش و پرورش, بهرام پارسایی, مجلس شورای اسلامی, نماینده مردم شیراز, طرح سازمان نظام معلمی
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

فرهنگی در 3/01/1398 - 14:30 نوشته:

سلام جناب آقای پارسایی آیا در طول چند سال اخیر پیش از توزیع کتب درسی قبل از مهر که کتاب ها مطابق نظام آموزشی جدید تدوین شده اند، مجلس محترم و بخصوص کمیسیون آموزش تحقیق و تفحص نموده است بنده دبیر شاغل در مقطع دبیرستان هستم که یکی از موسسات تا آنجایی که اطلاع دارم سه سال است که پشت سر هم کتب کمک آموزشی و رایگان به آدرس بنده فرستاده. حال سوال اینجاست که متن کتب درسی چطور و به واسطه چه کسانی به بیرون راه پیدا کرده است؟؟؟؟ بنده طرفدار هیچکس نیستم بهتر است اگر مبارزه ای در برابر سوء استفاده ها می شود موثر و پیشگیرانه باشد موضوع بیرون رفتن متن کتاب درسی و ارائه آن به موسسات و انتشارات سود جو یک راه ممکن آن شاید همکاری افرادی سودجو در بدنه وزارت آموزش و پرورش است که از آن موسسات حق الزحمه می گیرند. موضوع دیگر که غیر مرتبط به این موضوع ولی بحق است اینکه از شما نماینده محترم و همکارانتان در مجلس درخواست دارم در خصوص کسر مقرری ماه اول ( افزایش حقوق ) که از فیش حقوقی فرهنگیان کسر میشود پیگیری کنید اگر قانون است چرا از همه کسر نمی شود. آیا دیواری کوتاهتر از فرهنگیان ندیده اند؟؟؟؟
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی