سایت کاریابی جویا کار

خللی در خدمت رسانی بیمارستان های مشهد در ایام نوروز ایجاد نشود

دسته بندي: اخبار / اخبار علوم پزشکی
28 اسفند
خللی در خدمت رسانی بیمارستان های مشهد در ایام نوروز ایجاد نشود
مشهد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نباید هیچگونه خللی در خدمت رسانی بیمارستان های خراسان رضوی در ایام نوروز ایجاد شود.
 دکتر محمد رضا دارابی ظهر دوشنبه در تشریح اقدامات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم طبق برنامه ریزی انجام شده در تعطیلات سال جدید نیز به انجام خواهد رسید و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.
وی افزود: در ایام تعطیلات سال جدید ضروری است پزشکان و اعضای هیأت علمی به تشخیص مدیر گروه مربوطه بر اساس برنامه تنظیمی در محل خدمت تعیین شده حاضر بوده و پزشکان متخصص نیز در روزهای آنکالی خود موظف به حضور فیزیکی در شیفت صبح در بیمارستان جهت ویزیت و تعیین تکلیف بیماران بوده و در سایر ساعات موظف، بر اساس نیاز حضور پیدا کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان و مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان‌ها و اورژانس ۱۱۵ باید برنامه ریزی لازم را در خصوص حضور کارکنان غیر هیأت علمی به گونه‌ای تنظیم کنند که خللی در فعالیت این مراکز ایجاد نشود.
دارابی تاکید کرد: بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط نیز باید در طول زمان اجرای مانور نوروزی در قالب تیم‌های عملیاتی و نظارتی در مشهد و شهرستان‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب آماده بوده و نظارت‌های لازم را به انجام رسانند.
منبع خبرمهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی