سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آزمون کاردانی به کارشناسی ۱۱ مرداد برگزار می شود

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار کاردانی به کارشناسی
6 مرداد

، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در ۱۶ کدرشته تکنولوژی اتاق عمل، بهداشت عمومی، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی، مامایی، هوشبری، فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی، برق، کامپیوتر، معماری، مکانیک، مهندسی اجرایی عمران، علوم ورزشی، حسابداری، تکنولوژی و طراحی دوخت، هنرهای تجسمی برگزار می گردد.

آزمون در این ۱۶ کدرشته صبح روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ در ۱۶۳ شهرستان برگزار خواهد شد.

پذیرش دانشجو در ۵۰ کدرشته امتحانی دوره‌های کاردانی به کارشناسی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت می‌گیرد. لذا برای داوطلبانی که در این رشته‌های امتحانی ثبت‌نام و انتخاب رشته نموده‌اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد.

برگ راهنما برای داوطلبان کلیه رشته‌های امتحانی با آزمون و کارت شرکت در آزمون منحصراً برای داوطلبان متقاضی رشته‌های با آزمون از روز سه شنبه ۸ مرداد ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد تا داوطلبان شرکت در آزمون بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کدپیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی گردد، لازم است با مراجعه به سایت این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضو باشند. داوطلبانی که اطلاعات خود را مفقود کرده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند

نشانی و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان رشته‌های امتحانی با آزمون بر مبنای استان و شهرستان محل اقامت فعلی آنان (برای تعیین حوزه امتحانی) که در بند ۳۱ تقاضانامه ثبت نام مشخص کرده‌اند، در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

در صورت مشاهده مغایرت در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۱۰، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ کارت آزمون شامل نام خانوادگی و نام، شماره شناسنامه، سال تولد، شماره ملی، کد و عنوان رشته تحصیلی، موسسه محل اخذ مدرک تحصیلی، سال و ماه اخذ مدرک تحصیلی، معدل فارغ التحصیلی، وضعیت اشتغال (کارمندی)، استان بومی و علاقه مندی به گزینش در غیرانتفاعی و کد و عنوان محل‌های انتخابی لازم است برای اصلاح آن تا ۱۱ مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه و در قسمت ویرایش اطلاعات آن را اصلاح کنند.

در صورت مشاهده مغایرت در بندهای ۳، ۷، ۹ و ۱۵ شامل جنس، دین، معلولیت، زبان امتحانی، ضروری است داوطلب در روز پنجشنبه ۱۰ مرداد صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به کننده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کند و رفع نقص انجام دهد.

داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در سهمیه ثبت نامی به توضیحات اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کنند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلبی فاقد عکس باشد و یا عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر بودن عکس، اشتباه عکس و واضح نبودن عکس و …است ضروری است در در روز پنجشنبه ۱۰ مرداد صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۳×۴ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار به کننده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه و مشکل را برطرف کند.

داوطلبان علاقه مند به گزینش در رشته‌های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی باید در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، پس از اطمینان از پذیرش این موسسات در رشته امتحانی خود با ورود به بخش ویرایش اطلاعات و خرید کارت اعتباری به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب با پرداخت مبلغ ۶۹ هزار ریال (۶ هزار و ۹۰۰ تومان) به عنوان وجه اعلام علاقمندی اقدام کرده و مشخصات کارت اعتباری را در محل مربوط درج کنند و با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات نسبت به اعمال انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

داوطلبان علاقه مند به گزینش در رشته‌های با آزمون و همچنین رشته‌های تحصیلی با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، لازم است برای اطلاع از تاریخ و نحوه انتخاب رشته، در دهه سوم مرداد ماه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی رشته‌های جدید و یا اصلاحاتی را در رشته‌ها پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به سازمان سنجش اعلام کردند که این کد رشته محل‌ها در اطلاعیه ۷ مرداد منتشر می گردد و داوطلبان رشته‌های با آزمون یا با سوابق تحصیلی می‌توانند فرم انتخاب رشته خود را در روزهای ۸ تا ۱۱ مرداد ۹۸ ویرایش کنند.

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی