سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۸/ انتخاب رشته ۲۱۲ هزار نفر

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار مقطع کارشناسی ( کنکور سراسری)
26 مرداد

مشاور سازمان سنجش در گفتگو با گفت: کلیه داوطلبانی که بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه سراسری مجاز به انتخاب رشته هستند باید پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته، پیوست ها و دستورالعمل انتخاب رشته، کدرشته های مورد نظر خود را بر اساس آن از گروه های آزمایشی مجاز انتخاب کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان ابتدا کدرشته های مورد علاقه را به ترتیب ابتدا در فرم پیش نویس ثبت کنند و پس از اطمینان از صحت آن، از ۲۰ مرداد تا ۲۴ مرداد ۹۸ بر اساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته که بر روی سایت سازمان سنجش درج شده است، با وارد کردن کد کاربردی، کد رهگیری، کد کارنامه و یا شماره پیگیری نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: از تعداد ۸۳۲ هزار و ۲۸۹ نفر مجاز به انتخاب رشته، تاکنون تعداد ۲۱۲ هزار و ۸۳۷ نفر معادل ۲۵.۵۷ درصد داوطلبان مجاز، نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته در کنکور ۹۸ به همراه ویژه نامه انتخاب رشته و سیستم انتخاب رشته مجازی نیز بر روی سایت فعال شده است.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان تا ۱۵۰ کدرشته می توانند در فرم انتخاب رشته خود انتخاب کنند و همچنین برای انتخاب رشته خود به اصلاحاتی که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است توجه کنند. داوطلب پس از تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی کنکور ۹۸ یک شماره ۱۵ رقمی به عنوان رسید دریافت می نماید که لازم است آن را نزد خود نگهداری کند.

مهر، آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه با حضور بیش از یک میلیون و ۱۱۹ هزار داوطلب برگزار شد و پس از انتشار کارنامه در ۱۵ مردادماه بیش از ۸۳۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی