سایت کاریابی جویا کار

استخدامی جدید وزارت بهداشت سال98 -برای ازمون چه بخوانیم

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
2 آذر
استخدامی جدید وزارت بهداشت سال98 -برای ازمون چه بخوانیم

 برگزاری ازمون استخدامی وزارت بهداشت سال 1398 در 30 ابان 

برای ازمون چه بخوانیم 

جدید ترین سوالات و جزوات استخدامی وزارت بهداشت (تفکیک شده براساس رشته )

خبر ۳ مهر ۹۸ - اصلاحیه دفترچه هفتمین آزمون استخدامی فراگیر

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان می‌رساند پیرو انتشار دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام هفتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور و اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۷/۰۲ با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اصلاحات جدید ذیل در دفترچه‌های راهنمای مذکور صورت گرفته است. لذا داوطلبان با عنایت به توضیحات ذیل ضرورت دارد، در صورت تمایل برای ثبت‌نام با توجه به دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در بازه زمانی مقرر نسبت‌به ثبت‌نام اقدام نمایند.
برای مشاهده متن کامل اصلاحیه اینجا کلیک کنید


خبر 2 مهر 98 : دفترچه استخدامی وزارت بهداشت سال 98 منتشر شد 

برای دانلود دفترچه بر روی لینک دفترچه وزارت بهداشت سال 98 کلیک نمایید 

دفترچه راهنما

لینک ثبت نام تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد


خبر 1 مهر 98: اطلاعيه سازمان سنجش در خصوص هفتمين آزمون فراگیر مربوط به ردیف های شغلی وزارت بهداشت (منبع: سایت سازمان سنجش) به اطلاع داوطلبان عزیز می رساند دفترچه راهنمای ثبت نام در هفتمین آزمون استخدامی مربوط به ردیف های شغلی وزارت بهداشت تا ساعت 20 امشب قابل دسترس خواهد بود.


خبر 26 مرداد 98:وزیر بهداشت دستور استخدام 8 هزار پرستار در نیمه اول سال جاری را صادر کرد
حیدرعلی عابدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: سعید نمکی در حاشیه نشست این کمیسیون با وزیر بهداشت اعلام کرد که دستور لازم برای استخدام 8 هزار پرستار در نیمه اول سال جاری صادر شده است.

وی افزود: فراخوان لازم برای استخدام این پرستاران در ماه‌های آینده صادر خواهد شد ضمن اینکه در نیمه دوم سال جاری هم قرار است 10 هزار استخدام جدید در وزارت بهداشت و درمان صورت گیرد.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید 


خبر 3 مرداد 98: مجوز استخدام 9000 نیرو در وزارت بهداشت اخذ شد

وزیر بهداشت درباره جذب نیروهای پرستاری و درمان نیز گفت: مجوز استخدام ۹۰۰۰ کادر درمان اخذ شده است و ۹ هزار نفر نیز در نیمه دوم سال نهایی خواهد شد. یعنی برنامه جذب و استخدام ۱۸ هزار نیرو شامل پرستار، ماما و کادر درمان در مراکز ارائه خدمت تا پایان امسال و اوایل سال آینده نهایی خواهد شد.

نمکی ادامه داد: تا پایان امسال و اوایل سال آینده ۱۸ هزار نیرو شامل پرستار ماما و کادر درمان در مراکز ارائه خدمت استخدام می شوند تا باری از دوش همکاران ما در نظام سلامت برداشته شود.

 

نمکی با بیان اینکه ۳۰ درصد از ظرفیت نیروی انسانی در وزارت بهداشت به سمت نیروهای بومی سوق داده شده است، گفت: این اقدام به عنوان پروژه ماندگار برای ماندگاری پزشک و پیراپزشک در نقاط محروم انجام شد و تا دو سال آینده شاهد به حداقل رسیدن مشکلات در این حوزه خواهیم بود.

وزیر بهداشت در مورد به کارگیری فارغ التحصیلان رشته بهداشت دهان و دندان نیز گفت: بهداشت دهان و دندان به عنوان یکی از شاخص‌های جدی مطرح است که متاسفانه وضعیت مناسبی ندارد. بر این اساس طرح مدارس عاری از پوسیدگی را آغاز کردیم. طرح مدارس عاری از پوسیدگی را از اواخر سال گذشته در شهر نمین اردبیل شروع کردیم و به دنبال آن پیگیری جذب فارغ التحصیلان رشته بهداشت دهان نیز در این حوزه صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: اقدامات لازم برای تمامی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموزان کلاس ششم در قالب طرح مدارس عاری از پوسیدگی در حال اقدام است و در این راستا ۳۶۰۰ یونیت دندانپزشکی که در اختیار داریم به همراه ۳ هزار و ۲۰۰ پرسنل دندانپزشک و همچنین ۵۰ درصد از فارغ التحصیلان بهداشت و درمان را به کار خواهیم گرفت.


خبر 27 تیر 98: اخذ مجوز جذب 10 هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز جذب حدود ۱۰ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت را از سازمان امور استخدامی گرفته‌ایم .

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی ظهر پنج شنبه در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی دماوند در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به موقیعت قرار گیری رودهن، دماوند و فیروزکوه در بین دو شاهراه اصلی، افزایش ظرفیت‌های اورژانس این حوزه بررسی و اقدام ویژه خواهد شد.

وی همچنین از پیگیری احداث بیمارستان فوق تخصصی یک هزار تخت‌خوابی در شرق تهران خبر داد و افزود: احداث یک بیمارستان فوق تخصصی ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در شرق تهران با هماهنگی دانشگاه شهید بهشتی در اتوبان شهید بابایی در دست بررسی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: توسعه تخت‌های بیمارستانی با توجه به منابع محدود و اولویت‌های منطقه‌ای در حال انجام است، البته کمبودهای موجود در تعداد تخت‌های بیمارستانی منوط به تأیید و پاسخگویی مطالعات کارشناسی است.

وی همچنین در خصوص تعدیل نیرو در بیمارستان‌های کشور گفت: این تعدیل در دست بررسی دانشگاه علوم پزشکی است و نیروهای قراردادی را به نیروهای استخدامی و پیمانی رسمی تبدیل وضعیت می‌کنیم.

نمکی همچنین از دریافت مجوز جذب حدود ۱۰ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت خبر داد و گفت: این مجوز را از سازمان امور استخدامی گرفته‌ایم و هم اکنون در حال طی مراحل گزینش نیروی انسانی هستیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بحث کمبود نیرو در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دماوند اشاره کرد و گفت: بحث کمبود نیرو مربوط به بیمارستان‌های دماوند نیست، بلکه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با این مشکل روبرو است و تلاش ما این است که اولاً نیرویی را بیکار نکنیم و نیروهای قراردادی را به استخدام پیمانی رسمی تبدیل وضعیت کنیم و در این راستا، مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر را گرفته‌ایم و ۱۰ هزار نفر دیگر در مرحله دوم استخدام می‌شوند و امیدواریم که به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این زمینه کمک کنیم.

 امادگی برای ازمون استخدامی علوم پزشکی و وزارت بهداشت 

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام وزارت بهداشت سال 98, استخدام وزارت بهداشت, استخدام علوم پزشکی سال 98, ستخدام پرستار, استخدام ماما, استخدام دانشگاه علوم پزشکی سال 98, استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد, استخدام دانشگاه علوم پزشکی تهران, منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی