سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تحقیق ارتقاء شغلی مديريت و برنامه ريزي و نقش آن در سازمانهاي آموزشي

دسته بندي: مقالات / تحقیقات فرهنگیان / تحقیق ارتقاء شغلی فرهنگیان
8 اسفند

  تحقیق ارتقاء شغلی مديريت و برنامه ريزي و نقش آن در سازمانهاي آموزشي

این تحقیق مانند سایر تحقیق های ارتقاء شغلی دیگر مندرج در صفحه لیست کامل تحقیق های ارتقاء شغلی فرهنگیان تمامی اصول درج شده در بخشنامه اموزش و پرورش را دارا می باشد و تمامی فرم های مخصوص به رتبه های شغلی ارشد -خبره و عالی در ان درج شده است و همچنین تمامی قواعد نگارشی از قبیل فاصله خطوط و اندازه کلمات و غیره در ان رعایت شده است.

تذکر: این تحقیق و سایر تحقیق های بخش ارتقاء شغلی برای هر 3 رتبه(ارشد -خبره و عالی) گرداوری شده است و از 50 ص بالاتر می باشد و تمامی فرهنگیان عزیز می توانند با خیال راحت هر موضوعی که می خواهد را برای رتبه شغلی خود انتخاب نمایند

این تحقیق شامل 3 بخش می باشد:

بخش اول: فرم شماره 6 یا 7 و تحقیق مورد نظر

بخش دوم: فرم شماره 1 (سوابق کاری +ضمن خدمت)

بخش سوم: فرم شماره 2(نظرات و پیشنهادات)

موضوع این تحقیق ارتقاء شغلی «مديريت و برنامه ريزي و نقش آن در سازمانهاي آموزشي» است.

مقدمه:

 انسان برای رفع تنگناها ودشواری ها و پاسخگویی به نیازهای متنوع و گسترده خود ناگزیر به انسان همواره از سازمان به عنوان ابزار و وسیله ای برای نیل به هدفهای خود سودجسته و در تلاش بوده است تا براساس اهداف مورد نظربه ایجاد و گسترش سازمانهای مناسب بپردازد. بهروری از همکاری مشترک انسانهای دیگر در قالبهای خاصی شده است که به آن دستگاه (تشکیلات یاسازمان)می گویند.

جامعه شناسان انسان را طبعاً مدنی واجتماعی می دانند ومعتقدند که نیازها وخصایص وامکانات وجودی او ایجاب می کند که درزندگی مشترک و دسته جمعی وارد شود وبرای رفع نیازهای معنوی ومادی خویش از همکاری مشترک دیگران استفاده نماید. که این امربتدریج درایجاد سازمانهای مختلف مؤثرافتاده است. به نظرارسطو وپیروانش زندگی انسان بدون وابستگی به جامعه مشکل وحتی غیرممکن است واین وابستگی بصورگوناگون مانند زندگی خانوادگی، زندگی قبیله ای و....ظهورنموده است.

استاد علامه طباطبایی درجلد3 تفسیرالمیزان تحت عنوان (انسان طبعاً مدنی واجتماعی است)

می نویسد چنانکه گفتیم: انسان همنوعان خود را نیزمانند سایر موجودات در راه منافع خویش استخدام می کند ولی چون هرفردی درصدد استفاده از فرد دیگروکارکشیدن ازسایرانسانهاست ناچارباید یک سازش وهمکاری بین افراد بشربرقرارشود تا درسایه ی آن همه ازهم بهره مند گردند واین همان قضاوتی است که بشردرباره لزوم تمدن و وجود اجتماعی تعاونی میکند ولازمه آن این است که اجتماع به نحوی تشکیل میشود که هرذی حقی به حقش برسد روابط افراد با یکدیگرعادلانه باشد وهرکس ازدیگری به میزانی بهره مند شود که آن دیگری نیزاز او به همین مقداربهره می برد واین قانون عدل اجتماعی است.

بنابراین لزوم اجتماع مدنی وعدالت اجتماعی امری است که بشردرپذیرفتن آن ناچار است واگراین اضطرار و ناچاری نبود هرگز زیر بارآن نمی رفت و معنای اینکه گفته می شود انسان طبعاً مدنی واجتماعی است و به لزوم عدل اجتماعی قضاوت می کند همین است، زیرا چنانکه گفتیم این قانون زاییده اصل استخدام است.

فهرست:

 فصل اول : کلیات تحقیق .....................................................................................3

مقدمه ............................................................................................................... 5
فصل دوم : ادبیات تحقیق ....................................................................................12

فصل سوم : روش اجرای تحقیق ...........................................................................95

فصل چهارم : تجزیه وتحلیل داده ها ......................................................................97
فصل پنجم : محدوديت ها وپیشنهادات ................................................................ 115
فصل پنجم : محدوديت ها وپیشنهادات ................................................................ 117


تگ هاي مطلب: تحقیق ارتقاء شغلی مديريت و برنامه ريزي, تحقیق ارتقاء شغلی مديريت, تحقیق ارتقاء شغلی, تحقیق ارتقاء شغلی معاون اموزش, تحقیق ارتقاء شغلی معاون اداری, تحقیق ارتقاء شغلی فرهنگیان, تحقیق ارتقاء شغلی معلمان, تحقیق ارتقا شغلی آموزش و پرورش, مقاله ارتقاء شغلی معلم
قيمت فايل:9500 تومان
تعداد صفحات:117
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی