سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی علمی کاربردی امروز پایان می یابد

دسته بندي: اخبار کاردانی به کارشناسی / اخبار دانشگاه علمی کاربردی
14 شهریور

مشاور سازمان سنجش – مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که تاکنون نسبت‌ به ثبت‌نام در پذیرش این دوره‌ها اقدام نکرده‌اند، می‌توانند براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما و اصلاحات اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۸ اقدام کرده اند نیز می توانند در صورت تمایل می‌توانند تا ۱۴ شهریورماه ۹۸ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: تاکنون تعداد ۴۰ هزار و ۴۸۲ نفر در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده اند. ظرفیت پذیرش در این دوره ها ۱۵۴ هزار و ۲۰۵ نفر است.

توکلی تاکید کرد: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی