سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از فردا

دسته بندي: اخبار کارشناسی ارشد / اخبار دانشگاه پیام نور
24 شهریور

، ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از فردا یکشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز شده  و تا ۲۷ شهریورماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام تمام پذیرفته شدگان این دوره برای نیمسال اول ۹۸-۹۹ بصورت غیرحضوری انجام می گردد و پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به سامانه به آدرس:  http://reg.pnu.ac.ir  از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در زمان اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری  و گذر واژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می گردد) وارد سامانه جامع خدمات آموزشی گلستان شوند.

پذیرفته شدگان لازم است اسکن، تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری ۴ قطعه)، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، وتصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز درج شود) را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هرعکس حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری کنند.

پذیرفته شده پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کند.

تگ هاي مطلب: استخدام فوق لیسانس
منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی