سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از امروز

دسته بندي: اخبار کارشناسی ارشد / اخبار دانشگاه پیام نور
30 مهر

به نقل از دانشگاه پیام نور، امیرحسین بهروز ادامه داد: کلیه داوطلبان شرکت در این آزمون باید ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه و دفترچه راهنمای این دوره در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، در صورت احراز شرایط لازم نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی در سایت مذکور اقدام کنند.

وی زمان برگزاری آزمون نوبت بیستم کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را در روز جمعه ۲۲ آذرماه سال جاری اعلام کرد و ادامه داد: داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون باید از روز سه ‌شنبه مورخ ۱۹ لغایت روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: جزئیات نحوه ثبت نام در دوره فراگیر دانشگاه پیام نور نوبت بیستم در اطلاعیه سازمان سنجش موجود است و لازم است داوطلبان ضمن مطالعه دقیق  اطلاعیه و دفترچه راهنمای مذکور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، اکیداً توصیه می‌ شود که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند.

 

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی