سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

شرایط کار دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
6 بهمن
شرایط کار دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

مدیر کل خدمات رفاهی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از بازنگری آیین‌نامه کار دانشجویی خبر داد.

دکتر طهمورث آقاجانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تغییرات آیین‌نامه کار دانشجویی در دانشگاه آزاد، گفت: به منظور بهره‌گیری از توانمندی‌های دانشجویان در پیشبرد امور آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فرهنگی و ایجاد زمینه مناسب کسب تجربه برای دانشجویان و کمک به آنان در جهت تامین بخشی از مخارج تحصیلی، آیین‌نامه کار دانشجویی بازنگری شده است.

وی به شرایط شرکت در کارهای دانشجویی اشاره کرد و افزود: گذراندن حداقل یک نیمسال تحصیلی، داشتن صلاحیت‌های عمومی و حسن رفتار اجتماعی و اخلاق پسندیده، داشتن میانگین معدل حداقل 12 برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی و معدل 14 برای مقاطع بالاتر و نداشتن سابقه در کمیته انضباطی دانشجویی واحد از جمله این شرایط است.

وی افزود: همچنین داشتن اعلام نیاز از معاونت‌های ذی ربط برای کار دانشجویی و داشتن کارایی لازم برای انجام وظائف محوله به تشخیص معاون دانشجویی واحد از دیگر شرایط شرکت برای کار دانشجویی است.

مدیر کل خدمات رفاهی و اجتماعی دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به تخصیص سهمیه برای کار دانشجویی بر اساس درجه واحد و مرکز آموزشی، گفت: به واحد و مرکز آموزشی بر اساس درجه‌ای که دارند از حداقل 11 تا حداکثر 187 نفر سهمیه داده می‌شود.

وی افزود: البته در صورتیکه بیش از سهمیه تخصیصی، واحد نیاز داشته باشد با مکاتبه به سازمان مرکزی در صورت لزوم مجوز داده می‌شود.

آقاجانی با بیان اینکه در این بازنگری، برای اولین بار به ادارات مناطق نیز 5 سهمیه برای کار دانشجویی داده شده است، اظهار کرد: همچنین با توجه به بازنگری جدید آیین‌نامه، باشگاه پژوهشگران جوان نیز سهمیه کار دانشجویی دارند.

تگ هاي مطلب: دانشگاه آزاد
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی