سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

زمان برگزاری دکتری 92 دانشگاه آزاد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
29 بهمن
زمان برگزاری دکتری 92 دانشگاه آزاد

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (P.H.D) سال 1392 دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه 30 بهمن ماه از طریق سایت آزمون آغاز می‌شود.

دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: آزمون دکتری در دو نوبت صبح و عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم اسفندماه) در سراسر کشور برگزار می‌شود، لذا داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از ساعت 11 صبح روز دوشنبه (30 بهمن ماه) با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

وی ادامه داد: دریافت کارد ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از شروع آزمون نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

رییس مرکز آزمون در ادامه خاطر نشان کرد: چنانچه داوطلبی پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین، زبان خارجی و یا عکس مشاهده کرد، باید از روز دوشنبه بعدازظهر (30 بهمن ماه) تا روز چهارشنبه بعدازظهر (دوم اسفند ماه) به باجه‌های رفع نقص در واحدهای دانشگاهی انتخاب اول خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

اقبالی در ادامه اضافه کرد: آدرس کلیه واحدهای مجری در دفترچه آزمون دکتری سال 92 درج شده است که در صورت نیاز داوطلبان می‌توانند به آن مراجعه کنند.

رییس مرکز آزمون در پایان اشاره کرد: اگر داوطلبی در خصوص این آزمون با سوالاتی مواجه شد، می‌تواند سوال خود را از طریق www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نماید تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

تگ هاي مطلب: آزمون دکتری 92 دانشگاه آزاد, نتایج آزمون دکتری 92 دانشگاه آزاد, آزمون دکتری تخصصی (P.H.D), پایگاه اینترنتی www.azmoon.org, azmoon.org, دانشگاه آزاد, زمان توزیع کارت ورود به جلسه, دکتری, سال 92
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
تاريخ انقضاء:3 اسفند 91
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی