سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز ثبت‌نام جاماندگان کنکور 92 از امروز

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
30 بهمن
آغاز ثبت‌نام جاماندگان کنکور 92 از امروز

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرایند ثبت نام در کنکور سراسری سال 92 برای جاماندگان و دانشگاه آزادی ها از امروز در سایت این سازمان آغاز شد.

حسین توکلی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، دومین مرحله ثبت نام از داوطلبان آزمون سراسری سال 92 از امروز دوشنبه 30 بهمن ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز و در روز پنجشنبه 3 اسفندماه پایان می یابد.

وی گفت: نظر به اینکه بر اساس ضوابط، داوطلبان علاقمند به انتخاب کد رشته محلهای تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ضرورت دارد در آزمون سراسری سال 92 ثبت نام و شرکت کنند، چنانچه این قبیل داوطلبان تا این تاریخ در آزمون ثبت نام نکرده اند از امروز می توانند اقدام به ثبت نام و ارسال تقاضا کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: در این بازه زمانی، امکان ویرایش اطلاعات آن دسته از متقاضیانی که در آذرماه ثبت نامشان را تکمیل کرده اند، وجود دارد.

به گزارش مهر، آزمون سراسری 92 روزهای 6، 7 و 8 تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

تگ هاي مطلب: آزمون سراسری 92, زمان ثبت نام, سازمان سنجش, sanjesh.org, ثبت‌نام جاماندگان کنکور 92, دانشگاه آزادی‌ها, سازمان سنجش, کنکور سراسری سال 92, نتایج کنکور سراسری سال 92, اخبار, اخبارکنکور92
منبع خبرخبرگزاری مهر
تاريخ انقضاء:3 اسفند 91
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی