سایت کاریابی جویا کار

طراحي وب سايت

دسته بندي: مقالات / فناوری اطلاعات-اینترنت
15 فروردین

 

با آمدن اينترنت راه به دنياي جديد باز شد و بسياري از مرزها برداشته شد امروزه اينترنت علاوه بر فراياي قدرتمند و فرا مرزي ابزاري مناسب براي تبليغات و امور تجاري است. اغلب شركتها و مؤسسه ها معتبر براي ارائه و نمايش كارشان آن را به صورت صفحات وب به جهانيان عرضه مي كنند. صفحات وب به صورت HTML هستند كه پيش از اين توسط اپلتهاي جاوا و نرم افزارهاي پيچيده اي كاربران اينترنت قادر به اصلاح و ايجاد صفحات وب بودند.

اما در آستانه سال 2000 شركت ميكرو سانت نرم افزاري حرفه اي به نام فرانت پيچ 2000 را عرضه كرد كه با آن مي توان به راحتي صفحات وب ايجاد كرد اين نرم افزار بسيار ساده است و هر كس كه با نرم افزارهاي سري ميكرو ساخت آفيس آشنا باشد به راحتي مي تواند پس از كمي تجربه به راحتي ايجاد يك متن ساده صفحات گرافيكي و مولتي مديا بر روي اينترنت بسازد و آنها را در سايت مورد نظر يا خدمات رسان نصب كند. باشد كه با بكارگيري اينترنت بتوانيم هويت و اصالت كشور عزيزمان ايران را به جهانيان بنمايانيم و از دانش و تجربه تمدنهاي ديگر نيز بهره مند گرديم.

اصل اوليه FronT Page :

اين فصل يك شماي كلي و اجمالي از ويژگيهاي اصلي FronT Page و وظايف ابتدايي بازكردن و بستن و ذخيره سازي صفحات وب و سايت ها در اختيار شما مي گذارد. هر يك از مطالب موجود در اين فصل مانند نماها، منوها يا نوارهاي ابزار با جزئيات بيشتري بعداً در ادامه شرح داده مي شوند. شروع كار در اين مرحله، يك ديد كلي از توابع و سازمان دهي برناممه به شما داده و اجازه مي دهد تا بتوانيم در هنگام آمادگي بيشتر تعمق نماييد.

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:14000 تومان
تعداد صفحات:140
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی