سایت کاریابی جویا کار

طراحي وب سايت براي يك شركت

دسته بندي: مقالات / فناوری اطلاعات-اینترنت
15 فروردین
امروزه اغلب شركتها و موسسات و حتي اشخاص حقيقي جهت معرفي خود در اينترنت اقدام به راه‌اندازي وب سايت اختصاصي مي‌كنند. در اين پروژه، وب سايت شركت توليدي، خدماتي نويدان طب طراحي گرديده است. اين وب سايت به دو زمان فارسي و انگليسي جهت استفادة‌ كاربران فارسي زبان و يا ساير علاقمندان آماده شده به معرفي اين شركت مي‌پردازد. طراحي صفحات به صورت استائيك بوده كه در صورت علاقمندي مديران شركت صفحات پويا به آن افزوده خواهد شد.

مقدمه

در گذشته‌اي نه چندان دور شركتها و مؤسسات تجاري، فرهنگي، … و يا اشخاص حقيقي جهت معرفي خود از كاتالوگها يا كتابچه‌هايي استفاده مي‌كردند كه با فواصل زماني نسبتاً طولاني، معمولاً يك ساله، با تغييرات جديد چاپ مي‌شدند. ساير اشخاص يا مؤسسات براي برقراري ارتباط با شخص يا مؤسسه مورد نظر از طريق آدرس پستي يا شماره تلفن يا فاكس ذكر شده در كتابچه اقدام مي‌نمودند.

با گسترش شبكه جهاني اينترنت اغلب موسسات با ايجاد وب سايت اختصاصي و با استفاده از امكانات اينترنت به معرفي خود و برقراري ارتباط پرداختند.

برخي از برتري‌هاي وب سايت اختصاصي در مقايسه با روش قديمي را مي‌توان به صورت زير خلاصه نمود:

1) دسترسي آسان و امكان جستجو:

در صورتي كه وب سايت مورد نظر در موتورهاي جستجو در اينترنت ثبت شده باشد، هر كاربر اينترنت مي‌تواند به آساني با استفاده از كلمات كليدي به آدرس اينترنتي مربوطه دسترسي پيدا كند. كلمات كليدي معمولاً به نام يا نوع فعاليت هر موسسه يا شخص و يا آدرس جغرافيايي آن مربوط است.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:10000 تومان
تعداد صفحات:100
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی