سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آزمون سراسری حذف نخواهد شد
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور سراسری تا 5 سال آینده حذف نخواهد شد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر به کاهش تعداد متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد اشاره کرد و گفت: در سالهای گذشته افزایش و متقاضیان زیادی وجود داشت اما در سالجاری تعداد داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد وحتی دکتری کاهش خواهد یافت.

وی به ثبت نام از داوطلبان شاخه کار و دانش در مقطع کاردانی پیوسته نظام جدید در اردیبهشت ماه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به پیش بینی برنامه ای این بخش، آزمون روز عصر جمعه 25 مرداد ماه سال 92 در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار می شود.

توکلی گفت: اکنون کارگروه ویژه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر روی حذف قانون تشکیل شده که پس از انجام کارهای کارشناسی و طرح آن در مجلس، تصمیم و تغییرات جدید قانون کنکور اعمال خواهد شد.

وی افزود: پیشنهاد اولیه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حذف تدریجی قانون کنکور تا پنج سال آینده و با ایجاد برنامه ریزی های جدید سالانه است.
تگ هاي مطلب: کنکور سراسری, آزمون سراسری, حذف کنکور, بدون کنکور, سازمان سنجش, sanjesh.org, سازمان سنجش آموزش کشور, حذف کنکورسراسری, مقطع کاردانی پیوسته نظام جدید, حسین توکلی, آزمون کارشناسی ارشد, sanjesh.org
منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی