سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
25 اردیبهشت
آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 92، گفت: تا ساعت هشت صبح امروز، 10 هزار داوطلب اقدام به انتخاب رشته کرده‌اند.

دکتر توکلی با اشاره به تعداد 362 هزار و 938 نفری داوطلبان مجاز در این آزمون اظهار کرد: داوطلبان باید پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته و مطالعه دقیق آن و پس از اعمال موارد و اصلاحات لازم حداکثر 100 کدرشته محل را از میان کدرشته محل‌های کد رشته امتحانی مجاز، انتخاب و آن‌ها را به ترتیب اولویت علاقه و پس از اطمینان از صحت، در فرم الکترونیکی انتخاب رشته ثبت کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب رشته داوطلبان مجاز تا ساعت 24 روز شنبه 28 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در صورت انجام صحیح مراحل انتخاب رشته، کد 15 رقمی از طریق سایت سازمان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که نشانگر انجام مراحل طی شده به طور صحیح است.

توکلی افزود: چنانچه داوطلبی به هر دلیل موفق به دریافت کد 15 رقمی نشود، به منزله آن است که انتخاب رشته وی در سایت سازمان ثبت نشده و مجددا باید انتخاب رشته را تکرار کند.

تگ هاي مطلب: کنکور ارشد دولتی 92, آخرین مهلت, مهلت انتخاب رشته ارشد, کارشناسی ارشد دولتی 92, انتخاب رشته ارشد 92, سازمان سنجش, sanjesh.org
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
تاريخ انقضاء:28 اردیبهشت 92
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی