سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت نام در دوره های کارشناسی علمی کاربردی-تمدید شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه علمی کاربردی
25 شهریور

ثبت نام در دوره های کارشناسی علمی کاربردیتمدید شد

کتر مشاور سازمان سنجش در گفتگو با ادامه داد: با توجه به تغییرات و اصلاحیه مورد نظر در کدرشته های انتخابی که در اطلاعیه امروز سازمان سنجش اعلام خواهد شد، مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۹ شهریور تمدید می گردد.

دکتر مشاور سازمان سنجش در گفتگو با ادامه داد: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال تحصیلی ۹۶ - ۹۰۵ از روز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه آغاز می گردد و در روز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه پایان می پذیرد.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک موردنیاز و با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی یادآور شد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می گردد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۳۰ هزار ریال (۲۳ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: اطلاعیه تکمیلی و دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با آغاز ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

لینک ثبت نام

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی