سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

نحوه ارائه ترم تابستانه دانشگاه پیام‌نور

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
11 تیر
نحوه ارائه ترم تابستانه دانشگاه پیام‌نور

رییس دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره، گفت: مسئولیت رعایت در پیش‌نیاز دروس به عهده دانشجو است و حذف و اضافه در نیمسال تابستان امکان‌پذیر نیست.

محمود شعبانی با اشاره به زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور برای ترم تابستانه، تصریح کرد: انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از 29 تیر تا هشتم مردادماه از طریق سیستم جامع خدمات آموزشی (سیستم گلستان) مطابق برنامه زمان‎‌بندی انجام می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه دروس قابل ارایه در دوره تابستان دانشگاه پیام‌نور هشت واحد درسی است، اظهارکرد: امتحانات نیمسال تابستان در پنج نوبت در هر روز برگزار خواهد شد و دانشجویان می‌توانند فقط دروسی که دارای کد انتخاب واحد و تاریخ امتحان است، اخذ کنند.

رییس دانشگاه پیام‌نور خرم‌دره با اشاره به وضعیت دانشجویان واجد شرایط معرفی به استاد، گفت: دانشجویانی که واجد شرایط معرفی به استاد هستند (به استثنای دروس عملی) می‎توانند درس مورد نظر را از طریق مراجعه حضوری به آموزش مرکز و تکمیل فرم مربوطه انتخاب کنند.

وی با اشاره به تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات ترم تابستانه، خاطرنشان کرد: کارت آزمون از 22 مرداد تا 10 شهریورماه از طریق سیستم جامع آموزشی قابل دریافت است و دانشجویان می‌توانند در این فاصله زمانی نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه از این سیستم اقدام کنند، همچنین امتحانات نیز در روزهای دوم تا دهم شهریورماه برگزار می‌شود.

تگ هاي مطلب: ترم تابستان, دانشگاه پیام نور
منبع خبرخبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی