سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

آغاز ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علم و صنعت از امروز

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه
5 مهر

بر اساس اطلاعات ، در روند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه مواردی از جمله شروع کلاس ها، اردوهای دانشجویی، وضعیت خوابگاه ها و غیره به دانشجویان و اولیای آنها اطلاع رسانی شد.

علاوه بر این یک جلسه پرسش و پاسخ نیز با حضور تورج محمدی، معاون پژوهشی و افشین شریعت معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت با حضور اولیا دانشجویان برگزار شد.

این دانشجویان پس از تکمیل ثبت نام به روال سال های گذشته، از بعداز ظهر امروز دوشنبه ۵ مهرماه در اردوی معارفه سه روزه دانشگاه که در محل اردوگاه امام خمینی(ره) واقع در لواسانات برگزار می گردد، حضور می یابند. در این اردو دانشجویان ضمن دریافت اطلاعات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به صورت تخصصی با دانشکده های محل تحصیل خود آشنا خواهند شد.

تمامی کلاس های دانشگاه علم و صنعت ایران به جز کلاس های دانشجویان جدید الورود از ۲۰ شهریور ماه آغاز شد و شروع کلاس های دانشجویان جدید الورود دانشگاه علم و صنعت نیز از روز شنبه ۱۰ مهر ماه آغاز خواهد شد.

باتوجه به اینکه دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه کلاس های آموزشی خود را با تاخیر آغاز می کنند در طول ترم تحصیلی برای این دانشجویان کلاس جبرانی برگزار می گردد.

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی