سایت کاریابی جویا کار

کارگران نگران نباشند عین لایحه قانون کار در مجلس تصویب نمی‌شود

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
9 مهر

سلمان خدادادی درباره آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار در مجلس گفت:هفته آینده بررسی این لایحه در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی خواهد شد. این لایحه در  مجلس نهم باقی مانده و اجرا نشده است.

 وی درباره انتقاد کارگران از عدم سه جانبه گرایی در بررسی لایحه قانون کار گفت: تنها یک راه برای عدم بررسی لایحه در مجلس وجود دارد و آن این است که دولت یک نامه ای خطاب به مجلس بنویسد که دیگر نیازی به بررسی این لایحه نیست. در این صورت لایحه بدون بررسی مجلس به دولت عودت داده می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس  گفت: اینکه لایحه ای به مجلس فرستاده می‌شود به این معنی نیست که حتما تصویب می‌شود بلکه کلیات اساسی و کلی و جزئی  در مجلس بررسی و در نهایت تصویب می‌شود و احتمال تغییرات بسیار را هم دارد کارگران نگران این موضوع نباشند.

 خدادادی ادامه داد: مجلس به رعایت سه جانبه گرایی پایبند است. کارگران نگران نباشند قرار نیست عیناً‌ لایحه ای که به مجلس فرستاده می‌شود مورد تصویب قرار گیرد و آنچه در نهایت به تصویب مجلس شورای اسلامی می‌رسد" قانون" خواهد شد.

 وی با تأکید بر اینکه نظر کارگران را فرآیند بررسی لایحه اصلاح قانون کار جلب می‌کنیم اظهار داشت:با توجه به اینکه به سه جانبه گرایی اعتقاد داریم قصد داریم این لایحه را با حضور کنندگان کارگران، کارفرمایان و دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی کنیم.

 پایان/

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرتسنیم - استخدام
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی