سایت کاریابی جویا کار

کیمیا علیزاده: حمایت «رفاه» از ورزش بانوان شایسته است

دسته بندي: اخبار / استخدام / اخبار حوزه اشتغال
10 مهر

کیمیا علیزاده که با کسب مدال برنز تکواندو المپیک ریو نام خود را به عنوان نخستین بانوی مدال آور ایران در المپیک ثبت کرد، درباره حرکت بزرگ فروشگاه های زنجیره ای رفاه و اینکه پاداش در نظر گرفته شده به او هم تعلق می گیرد گفت:«از این اتفاق خوشحالم.راستش یاد این موضوع نبودم.یک چیزهایی شنیده ام اما نمی دانستم به من هم تعلق می گیرد.»

او این را گفت و ادامه داد:«خب از این دست حمایت ها واقعا فوق العاده است و باعث می گردد تا روحیه و انگیزه های ورزشکاران بالا برود. راستش نمی دانم چه چیزی باید بگویم اما تشکر می کنم.»

علیزاده در پاسخ به این سوال که چه فردی را در فروشگاه رفاه استخدام می کنید گفت:«هنوز فکر نکرده ام.باید بروم تهران و پس از مشورت با خانوده ام تصمیم می گیریم که چه کسی را استخدام کنیم.»

دارنده مدال برنز المپیک در رابطه با حمایت رفاه از ورزش بانوان، گفت: این گونه حمایتها باعث ایجاد انگیزه و ارتقای روحیه ورزشکاران زن می گردد. اینکه پاداش مدال بانوان را هم رده با مدال طلای مردان دیده اند خیلی خوب و قابل تقدیر است. به نظرم اقدام رفاه فرهنگ سازی است و از این بابت خوشحالم.

پیش از اعزام کاروان ایران به بازیهای المپیک ریو شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه اعلام کرد تا به هر ورزشکاری که در المپیک مدال طلا بیاورد 50 میلیون تومان بن خرید رفاه اهدا کند. همچنین این شرکت تقبل کرد یکی از اعضای درجه یک خانواده مدال آوران طلایی المپیک را استخدام کند که با واکنش مثبت ورزشکاران روبرو شده است. 
از سوی دیگر برای حمایت از ورزش زنان قراراست این تسهیلات به کیمیا علیزاده که موفق شد مدال برنز المپیک را به دست آورد، اعطا شود.

منبع خبرخبرگزاری مهر - استخدام
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی