سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

شرکت ۷۰ معاون و کارشناس فنی سرشماری یزد در دوره‌های آموزشی

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
9 مهر

بر اساس اطلاعات به نقل از کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد، رضا ولی‌زاده اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی تا پنج‌شنبه هشتم مهر ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی، معاونان فنی شهرستان‌ها و کارشناسان فنی شهرستان‌ها که تعداد آنان به ۷۰ نفر می‌رسد، حضور دارند و آموزش‌های فنی و تخصصی لازم به منظور حسن اجرای سرشماری را افرا می‌گیرند.

ولی‌زاده گفت: در این کلاس‌ها، موضوعاتی از قبیل ثبت‌نام اینترنتی، روش استفاده از تبلت در مرحله حضوری سرشماری، سئوالات پرسشنامه الکترونیکی، استفاده از نقشه در مرحله حضوری، فهرست‌برداری مکان و تکمیل پرسشنامه خانوار، کنترل و اصلاح اطلاعات جمع‌آوری شده در تبلت، آشنایی با سامانه سیجاد، تخصیص کار و دریافت واحد کار از سامانه، دریافت و نصب نرم افزار پرسشنامه الکترونیکی، بارگذاری واحد کار، تهیه فایل خروجی ثبت نام خانوارها و... آموزش داده می گردد.

وی بیان کرد: معاونان و کارشناسان فنی همچنین در عملیات میدانی، مفاهیم یاد شده را به اجرا در می‌آورند و در نهایت در آزمون دوره شرکت خواهند کرد.

معاونان و مسئولان فنی سرشماری، مسئولیت مباحث فنی و آموزشی مرحله دوم سرشماری را که از روز ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه با مراجعه ماموران به منازل خانواده‌ها همراه خواهد بود، بر عهده دارند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی