سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

بانک‌های همدان موظف به پرداخت وام ۲۰ میلیونی زوج‌های جوان هستند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
10 مهر

بر اساس اطلاعات ، اسداله ربانی مهر صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام بانکهای همدان موظف به پرداخت وام ۲۰ میلیونی زوجهای جوان هستند و باید در این زمینه اقدام کنند چراکه بخشنامه بانک مرکزی است.

ربانی مهر گفت: به دنبال مصوبه مجلس شورای اسلامی و ابلاغ دولت و بانک مرکزی از ابتدای خردادماه سال جاری تمام بانک ها موظف به پرداخت وام ۱۰۰ میلیون ریالی به هر کدام از زوج های جوان هستند.

وی گفت: زوج های جوان باید بعد از عقد در سامانه بانک مرکزی ثبت نام و بانک خود را انتخاب کنند و بعد از مشخص شدن بانک به شعبه مراجعه و تشکیل پرونده دهند و اگر پرونده زودتر و در موعد مقرر تشکیل نشود از سیستم خارج می شوند و فرد دیگری جایگزین می گردد که به همین علت از زوج های جوان می خواهیم در راستای تشکیل پرونده تسریع کنند تا زودتر وام های آنها پرداخت شود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در حال حاضر ۱۴ بانک و موسسه در استان همدان وام ازدواج پرداخت می کنند و هیچکدام از بانکها به لحاظ قانونی نباید وام ۳ میلیونی پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه وام ازدواج از ۳ میلیون به ۱۰ میلیون تومان تبدیل شده است، گفت: باید بانکها وام ۱۰ میلیونی را به هر کدام از زوج ها پرداخت کنند.

ربانی مهر گفت: استاندار و معاون سیاسی استاندار همدان در جلسات جداگانه ای با بانکها تاکید زیادی بر پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان داشتند و بانک ملی به عنوان مسئول شورای هماهنگی بانکهای استان باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی