سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

بانکهای همدان درخصوص وام۱۰میلیونی ازدواج اطلاع رسانی مناسب ندارند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
10 مهر

اسداله ربانی مهر در گفتگو با مهر با بیان اینکه بانک های استان همدان باید در پرداخت وام ازدواج جدیت بیشتری داشته باشند، گفت: در سال ۹۳ و ۹۴ با تاکید استاندار همدان و پیگیری موضوع وام ازدواج در ستاد ساماندهی امور جوانان بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان وام ازدواج از سوی بانک های استان همدان پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: استان همدان یکی از ۳ استان برتر کشور در پرداخت وام ازدواج در دوسال اخیر بوده است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: بانکـهای استان همدان باید در مورد پرداخت وام ۱۰ میلیونی ازدواج زوج های جوان اطلاع رسانی کنند چراکه تا کنون اطلاعاتی در این زمینه از سوی بانکهای استان ارائه نشده در حالی که در تعدادی از استانها پرداخت وام ۱۰ میلیونی ازدواج آغاز شده است.

وی عنوان کرد: بنابر اعلام بانک مرکزی همه بانکها باید در پرداخت وام ۱۰ میلیونی در همه استان ها و شهرهای سراسر کشور اقدام کنند.

ربانی مهر گفت: جوانان در حوزه ازدواج مشکلات زیادی دارند که یک مورد آن مسائل اقتصادی است و با پرداخت وام ازدواج به موقع به زوج های جوان بخش کوچکی از مشکلات آنها می تواند قابل حل باشد هر چند همه مشکلات ازدواج تنها در بحث وام ازدواج خلاصه نمی گردد.

وی گفت: البته بعضی بانکهای استان به صورت انفرادی و محدود وام های ۱۰ میلیونی پرداخت کرده اند اما در این زمینه گزارشی اعلام نشده و هماهنگی لازم در راستای پرداخت آن وجود ندارد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی