سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تعیین ۱۲ بانک در شهرستان نهاوند برای پرداخت تسهیلات ازدواج

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
10 مهر

سعید کولیوند در گفت‌وگو با گفت: بنا به مصوبه مجلس شورای اسلامی و ابلاغ به دولت و بانک مرکزی، بانک‌های عامل پرداخت وام ازدواج مکلف به پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی ازدواج به داوطلبان هستند.

وی با اشاره به اینکه زوج‌های متقاضی برای ثبت‌نام باید به سامانه بانک مرکزی مراجعه کنند و پس‌ازآن به بانک‌ها معرفی می‌شوند، گفت: در شهرستان نهاوند ۱۲ بانک تسهیلات ازدواج را به داوطلبان پرداخت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه بانک‌ها با توجه به مصوبه مجلس باید تسهیلات ۱۰ میلیونی در اختیار داوطلبان قرار دهند، گفت: طی جلسات صورت گرفته در شهرستان و هماهنگی با  شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان نهاوند، در نهاوند تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی ازدواج به داوطلبان پرداخت می گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بابیان اینکه بازپرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی ازدواج ۴ساله است، گفت: داوطلبان برای گرفتن تسهیلات هریک از زوجین باید یک ضامن داشته باشند.

وی بابیان اینکه مبلغ هر قسط برای زوجین ۲۱۷ هزار تومان است، گفت: این تسهیلات برای خانواده‌های شهدا و جانبازان مبلغ ۲۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه در سه‌ماهه اول سال جاری در شهرستان نهاوند ۲۲۸ نفر تسهیلات ازدواج به ارزش ۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت کرده‌اند، گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند از سال‌های گذشته با توجه به اهمیت ویژه سنت ازدواج مجمع خیرین ازدواج نیز فعال‌شده که هدف از تشکیل این مجمع حمایت از زوجینی است که از وضعیت اقتصادی خوبی برای تأمین مایحتاج اولیه زندگی ندارند.

کولیوند با اشاره به اینکه طی سال گذشته در شهرستان نهاوند ۱۱ مراسم ازدواج آسان با اعطای هدایایی در قالب جهیزیه برگزارشده است، گفت: سال گذشته ۲۷۳ زوج نهاوند از محل کمک های مجمع خیرین ازدواج موردحمایت قرارگرفته‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۵ مراسم ازدواج با حضور ۹۲ زوج برگزارشده است.

وی در ادامه به افتتاح سالن ورزشی شهدای روستای رزینی هم‌زمان با هفته دولت در بخش خزل شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: این سالن چند منظوره بااعتبار ۴۴۵ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند ادامه داد: میزان سرانه فضای ورزشی در نهاوند ۶۵ صدم مترمربع برای هر نفر است که با احداث و افتتاح این‌گونه پروژه‌ها سرانه فضای ورزشی در شهرستان افزایش می‌یابد.

وی یکی از اهداف احداث سالن‌های ورزشی در روستاها را توسعه ورزش روستایی و توجه ویژه به شکوفایی استعدادهای ناب موجود در روستاها عنوان کرد و گفت: مساحت این سالن ورزشی که به نام مقدس شهدا مزین شده ۹۷۵ مترمربع است و توانایی برگزاری تمرینات رشته‌های ورزشی فوتسال، بسکتبال، والیبال و رشته‌های رزمی را دارد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی