سایت کاریابی جویا کار
ثبت نام وام ازدواج

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

پرداختی بانک های ایلام در بخش تسهیلات ازدواج بیشتر شده است

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / وام ازدواج
17 مهر

بر اساس اطلاعات ، محمدرضا مروارید ظهر شنبه در سی و یکمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان  در استانداری ایلام اظهار داشت: برخی بانک ها سرعتی برای پرداخت وام ازدواج به جوانان ندارند که با توجه به نیازمندی جوانان برای آغاز زندگی مشترک نیاز است که این بانک ها در این اقدام شتاب کنند.

وی ابراز داشت: امسال رقم پرداختی بانک ها در بخش تسهیلات ازدواج نسبت به سال گذشته بیشتر شده ولی تعداد افراد متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج نیز زیاد است.

مروارید بر توجه جدی بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان تاکید کرد و گفت: پرداخت تسهیلات به داوطلبان ازدواج در این استان باید شتاب بیشتری بگیرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز ازدواج به هنگام و آگاهانه یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی است، از بانک های استان ایلام خواست تا تسهیلات ازدواج را به موقع و با سرعت مطلوب پرداخت کنند.

وی خواستار تغییر در نحوه پرداخت تسهیلات بانک ها بر اساس اولویت زمان بندی و تاریخ ازوداج جوانان شد و یادآور شد: نباید هیچ موضوعی باعث تعویق در پرداخت این وام به زوجین شود، بانک ها باید در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان شتاب کنند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی