سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

مشوق های اجرای طرح سرشماری در خوزستان فراهم شود

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
10 مهر

بر اساس اطلاعات ، غلامرضا شریعتی ظهر امروز شنبه در سومین جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ استان که با حضور اعضای ستاد هماهنگی استان در محل سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه در راستای هماهنگی هر چه بیشتر در زمینه سرشماری نفوس و مسکن که ثبت نام اینترنتی آن نیز آغاز شده، برگزار شده است.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا با ایجاد مشوق های لازم، استقبال بیشتر از طرح سرشماری اینترنتی را فراهم کرده و تلاش برای اینکه گستره اینترنتی سرشماری با توجه به ضریب بالایی که بعد از استان تهران در خوزستان است، انجام گیرد.

استاندار خوزستان اضافه کرد: مردم باید به سمت سرشماری اینترنتی تشویق بشوند تا مرحله بعدی که سرشماری از طریق رفتن به درب منازل است با حجم و انرژی کمتری صورت پذیرد.

شریعتی گفت: همچنین در این خصوص باید اقداماتی از طریق آموزش پرورش، مدارس و ادارات و شهرستانها انجام گیرد تا عزیزان در ادارات و دانش آموزان در مدارس تشویق و این کار از طریق اینترنت انجام گیرد تا سرشماری در زمان کمتر و با دقت بیشتری محقق شود.

وی ادامه داد: مسئله دوم اینکه باید تمهیدات لازم برای پشتیبانی افرادی که مسئول این کار هستند، اندیشیده شود و تقسیم کار و وظایف ادارات نیز مشخص شود که در انجام این مسئله مشکلی پیش نیاید و بتوانیم این طرح بزرگ ملی را به خوبی و با کیفیت انجام دهیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: همه آحاد مردم در خوزستان می توانند طرح سرشماری را اینترنتی انجام دهند که هم اتلاف وقت کمتری دارد و هم باعث می گردد کار دقیق تر انجام شود.

شریعتی ادامه داد: در روستاها نیز به همین منوال و هیچ فرقی با شهرها ندارد. روستاها نیز که ۳۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند، می توانند از طریق اینترنتی این کار را انجام دهند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی