سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

توزیع ۵۰ هزار فرم مشارکت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
11 مهر

بر اساس اطلاعات ، حاتم سلیمانی ظهر یکشنبه در همایش ویژه سرشماری نفوس و مسکن که در سالن جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار شد، به موضوع استفاده از ظرفیت پست برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در استان اشاره کرد و اظهار داشت: با حضور شرکت پست در روستاهای استان موافقت شده و از امروز شرکت پست لرستان فرم های سرشماری را چاپ خواهد کرد.

وی ادامه داد: شرکت پست لرستان در فاز اول ۵۰ هزار فرم سرشماری را در اختیار مدیران پست شهرستان های استان قرار خواهد داد.

مدیرکل پست لرستان با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها باید از تمام ظرفیت خود در امر سرشماری استفاده کنند، بیان داشت: خواهشمندیم دهیارهای روستاها و فرمانداران شهرستان ها همکاری لازم را در این زمینه با پست لرستان داشته باشند.

سلیمانی عنوان کرد: لازم است مجموعه وزارت ارتباطات به همه دفاتر ICT استان ابلاغ کند که در رابطه با بحث سرشماری نفوس و مسکن بخصوص سرشماری اینترنتی از حداکثر ظرفیت و توان خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: خواهشمندیم دهیاری ها و روستاهایی که فاقد ارتباط اینترنتی هستند حتما با پست شهرستان خود هماهنگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل پست لرستان با بیان اینکه از امروز تمام دفاتر پست دولتی در استان از ساعت هشت صبح تا هشت غروب آماده ثبت نام اینترنتی از شهروندان هستند، گفت: در پایان طرح سرشماری قطعا شهرستانی که عملکرد بهتری داشته باشد تشویق خواهد شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه سرشماری از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: فرم های توزیع شده توسط دهیاری ها پس از تکمیل به مرکز شهرستان ها انتقال داده شده و در آنجا کار ثبت نام و ورود اینترنتی انجام خواهد شد.

وی  با تاکید بر اینکه حتما باید بالای فرم ها شماره تلفن همراه سرپرست خانواده ها نوشته شود، گفت: در صورتی که شماره تلفن سرپرست خانوار وجود نداشته باشد پیامکی که حاوی کد رهگیری است را دریافت نخواهند کرد.

 مدیرکل پست لرستان با تاکید بر اینکه خانواده ها باید کدهای رهگیری را نزد خود نگهداری کنند، عنوان کرد: با دارا بودن کد رهگیری پس از مراجعه مامور سرشماری نیازی به دادن اطلاعات مجدد نیست.

سلیمانی در پایان تصریح کرد: هدف اصلی ما در طرح سرشماری این است که آمار و عملکرد لرستان در کشور حرف اول را بزند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی