سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت‌نام اینترنتی ۱۸ هزار خانوار لرستانی در سرشماری نفوس و مسکن

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
13 مهر

بر اساس اطلاعات ، علی هادی چگنی ظهر سه شنبه در جلسه هم اندیشی اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ با بیان اینکه طرح سرشماری از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: برای تصمیم گیری درست نیازمند آمار و اطلاعات دقیقی هستیم که در صورت اشتباه بودن آمار ارائه داده شده به هدف اصلی نخواهیم رسید.

وی بیان داشت: پایه و اساس هرگونه برنامه ریزی و تصمیم گیری دقیق داشتن آمار و اطلاعات صحیح است.

رئیس سازمان مدیریت و  برنامه ریزی لرستان با بیان اینکه سرشماری سال ۹۵ هشتمین سرشماری است که در کشور انجام می گردد، بیان داشت: آمارگیری و سرشماری طی سال جاری برای اولین بار به صورت اینترنتی انجام می گردد و در صورتی که افراد به صورت اینترنتی اطلاعات خود را ثبت کنند آمار و اطلاعات ارائه شده دقیق تر خواهد بود.

هادی چگنی با اشاره به اینکه به وسیله ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد، ادامه داد: ثبت نام اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در وقت نسبت به سرشماری حضوری از دقت و صحت بیشتری بر خوردار است.

وی با بیان اینکه مرکز آمار ایران به هزار نفر از کسانی که به صورت اینترنتی در طرح سرشماری ثبت نام کرده اند به قید قرعه جایزه یک میلیونی اهدا می نماید، ادامه داد: همچنین به تمام خانوارهایی که به صورت اینترنتی در سرشماری ثبت نام کنند یک تا دو گیگ اینترنت رایگان داده خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با تاکید بر اینکه اطلاعات داده شده در سرشماری محرمانه هستند، عنوان کرد: در فرم های سرشماری هیچ سوالی در رابطه با سطح درآمد خانوار ذکر نشده و این موضوع هیچ ارتباطی با یارانه افراد ندارد.

هادی چگنی با بیان اینکه متوسط ثبت نام اینترنتی استان در بحث سرشماری حدود ۳.۳ درصد است، تصریح کرد: این در حالی است که متوسط ثبت نام اینترنتی در بحث سرشماری در کشور حدود ۴.۶ درصد است.

وی اظهار داشت: استان لرستان در بحث سرشماری اینترنتی حدود یک درصد کمتر از میانگین کشوری است.

رئیس سازمان مدیریت و  برنامه ریزی لرستان اضافه کرد: در حال حاضر از ۵۵۰ هزار خانوار استان لرستان حدود ۱۸ هزار خانوار در سرشماری به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند.

هادی چگنی گفت: انتظار داریم در این ۱۰ روز باقی مانده  ثبت نام اینترنتی استان لرستان به بیشتر از میانگین کشوری برسد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی