سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

اطلاعات سرشماری ارتباطی با یارانه خانوارهای اردبیلی ندارد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
19 مهر

فریبرز دهقان در گفتگو با تصریح کرد: هیچ یک از اطلاعات درخواست شده در سرشماری اقتصادی نیست و این نگرانی که سرشماری به دنبال قطع یارانه است بی‌معنی است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تمامی اطلاعات شهروندان از جمله املاک و دارایی و وضعیت اشتغال در سامانه‌های ادارات ثبت می گردد اما سرشماری با اهداف دیگری اجرا شده است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان متذکر شد: در سرشماری بررسی هرم‌های سنی، ترکیب جمعیت، گروه‌های جنسیتی و مسائلی از این دست مورد ارزیابی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

دهقان متذکر شد: برخی شهروندان گمان می‌کنند که اطلاعات مسکن با هدف احصا دارایی فرد و در ادامه قطع یارانه است، در حالی که سؤالات سرشماری کلی بوده و در وضعیت فعلی نیز دارایی هر شهروند مشخص است.

وی خواستار مشارکت شهروندان در طرح سرشماری شد و تأکید کرد: تا زمانی که اطلاعات جمعیتی دقیقی در دست بخش دولتی نباشد بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ادامه داد: تا ۲۴ مهر ماه جمع‌آوری اطلاعات به صورت اینترنتی و از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان ماه با مراجعه حضوری مأموران سرشماری خواهد بود.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی