سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

انتخاب مأموران سرشماری بر اساس تخصص تعریف شده است

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
12 مهر

بر اساس اطلاعات ، فریبرز دهقان ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی و توجیهی سرشماری نفوس و مسکن تصریح کرد: به دلیل حجم و وسعت کار به مدت چهار سال است زیرساخت‌های اولیه اجرای این مهم در استان تأمین می گردد.

وی با اشاره به احصای نقشه مناطق مختلف استان اضافه کرد: ۱۶۳ مأمور شهری جهت پوشش طرح آمارگیری در استان اردبیل موردنیاز است که از میان مراجعان انتخاب می‌شوند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با تأکید به اینکه در حال حاضر ۲۰ مأمور روستایی و ۲۴ مأمور شهری انتخاب شده است، اضافه کرد: جهت پوشش طرح دوره‌های آموزشی مداوم برگزار می گردد.

به گفته دهقان تاکنون ۱۴ کارشناس برای استان انتخاب شده و در پی برگزاری دوره‌های آموزشی ۱۴ نفر دیگر نیز انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه هفت مدرس در هفت کلاس آموزشی اطلاعات لازم را در اختیار آمارگیران قرار می‌دهند، ادامه داد: در پی برگزاری دوره آموزشی آزمون‌های تخصصی برگزار شده و از میان آن ها افراد زبده انتخاب می‌شوند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با اشاره به پرداخت هزینه‌های دوره‌های آموزشی متذکر شد: سابقه تحصیلی و سایر امتیازات در گزینش افراد دخیل نیست و افرادی که بتوانند به صورت تخصصی آمارگیری کنند انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ادامه سرشماری اولیه گروهی نیز جهت بازشماری مأموریت خواهند داشت، اضافه کرد: در سرشماری مأموران سرشماری نمونه گزینش شده و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی