سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

جزئیات تکمیل ظرفیت دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار دانشگاه علمی کاربردی
13 آبان

دکتر مشاور سازمان سنجش در گفتگو با ادامه داد: ثبت نام برای تکمیل ظرفیت دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز شنبه ۱۵ آبان‌ماه آغاز می گردد و تا روز چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تکمیل ظرفیت پذیرش در این دوره ها برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ روز شنبه ۱۵ آبان‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه ۱۷ آبان نیز منتشر می گردد.

توکلی با اشاره به شرایط ثبت نام در این دوره ها گفت: تمام داوطلبان علاقمند به تحصیل در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم از داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده یا نکرده‌اند، می‌توانند برای ثبت نام در رشته تحصیلی مورد علاقه خود به مراکز آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای پذیرش دانشجو مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبان با به همراه داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه‌ ثبت نام می‌توانند از روز شنبه ۱۵ آبان ماه با مراجعه به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته‌های مورد تقاضا، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع خبرخبرگزاری مهر - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
دریافت رایگان اخبار کنکور از طریق ایمیل
تبلیغات متنی